Behöver hjälp angående tradera fajt.
Fast annonsen är ju inte felaktig , det stod ju att säljaren köpt jackan för ett år sen men inte varifrån . Vad stod det om skicket ?
Fast annonsen är ju inte felaktig , det stod ju att säljaren köpt jackan för ett år sen men inte varifrån . Vad stod det om skicket ?
Såg nu att det stod men skicket kan ju säljaren ha uppfattat på ett senat sätt . Detta är nackdelen med att köpa saker osedda tyvärr .
Jag sa inte att hon skriver bort allt ansvar heller . Men med en ganska luddig beskrivning om en liten skada så är det svårt att tolka bra .
Den ligger under avslutade annonser o länkas ovan
Läste just annonsen :)
Dom favoritar tråden från iphone
Hon har ju inga negativa omdömen som säljare bara ett som köpare !!!
Däremot har ju TS själv ett neg omdöme när hon sålt en vara som ska vara som ny men den varit välanvänd
Har hon köpt den på tradera innan hon la ut den menar du ? För hur mycket i så fall ?
Snyggt
Det här var ju kul !!!
Det roliga i detta är att denna som såld jackan till ts har i sin tur köpt den på tradera o lagt ett neg omdömme på säljaren för att beskrivningen inte stämmer med varans skick men ändå så lägger hon ut den med samma beskrivning ....
Visst är säljare med få omdömen lite luriga men om man e ny o inte sålt så mycket så har man ju heller inte hunnit få några omdömen !!!
Jag tycker med tanke på alla annonser på denna jacka o annonsens historik så skulle jag ha krävt att häva köpet .
?
Bara att skriva att du gör en anmälan för bedrägeri eftersom hon inte varit ärlig i annonsen , betyder spärr på tradera o vad polisanmälan leder till visar sig .
Ord står inte mot ord för det finns bevis i annonserna att hon ljugit
Maila tradera för det kan du göra nu