• MHM

Vad äter du på mcdonalds?

Vad brukar du beställa när ni är på McDonalds? 

• Svar på tråden Vad äter du på mcdonalds?
  • Millan83

McFeast och co. Lyxar ibland till det med extra ost!

Cheeseburgare om jag måste ha något "on the go" eller McChicken jr! Såå goda!  

I'm a singer, not a player!
  • Emma Onwuanumkpe

Brickan och en servett om jag måste sätta min fot på den flötiga stället... hellre det än "maten" dom har där. 

• linas fina

Om frågan är vad man brukar beställa när man är på McDonalds så finns det ju ingen vits att de som aldrig sätter sin fot där svarar. Varför gör ni det?

• Butterscotch
    linas fina skrev 2012-01-05 23:45:25 följande:
    Om frågan är vad man brukar beställa när man är på McDonalds så finns det ju ingen vits att de som aldrig sätter sin fot där svarar. Varför gör ni det?
    De vill väl markera någon slags ståndpunkt eller visa vilken fantastiskt bra smak de har när det gäller mat. Det blir lite larvigt, jag håller med (ungefär som att i alla inlägg om matlagning lägga till "vi köper bara kött från välmående, glada, frigående djur" oberoende av ifall frågan var "hur många gram är en dl vetemjöl" eller "köper du dansk eller svensk fläskfilé").
  • Gladskit

Jag brukar beställa den största burgaren de har, gärna med ost/bacon om det finns +  en side salad.
    Sen eftersom jag försöker undvika kolhydraterna så äter jag burgaren ur lådan med bestick (vilket man alltid får när man beställer en side salad, så det slipper man be om). Mineralvatten till det.

• Planer för Juni

Big mac!!!

Hatade det i börja av graviditeten. Nu är det så gott. Cola och strips till det. Stackars bebis, men åh så gott det är!

Svar på tråden Vad äter du på mcdonalds?