Kyh skrev 2012-01-10 21:30:51 följande:
Jag födde i kk i malmö. Jag reagerade inte jättemycket eftersom det gick så snabbt. BB personalen var jättetrevliga faktist natt som dag. Fast det var fullt den sommaren så vi fick gå tidigt på morgonen efter 3 dagar eftersom allt såg bra ut ändå.
Hade lite tur att jag födde innan jag blev 18 så slapp betala. hehe, men hade ingen aning om att man skulle göra det heller annars.
Skulle vilja göra om allt igen, saknar den lilla bebisen som bara låg där ibland, haha.
Ja, jag läste att du haft en snabb förlossning! Hoppas min går snabbt också (inte för snabbt) men ah.. haha. Men det är spännande och se hur det blir, alla är vi ju olika ^^ Lite nervöst är det också. Vill att det ska sätta igång, men skulle vattnet gå NU t.ex, skulle jag nog freaka lite grann, haha!
Kan passa på att fråga nu, hur känns värkarna när de väl sätter igång? Jag har haft onda sammandragningar sen vecka 28 egentligen.. så jag vet inte när man bör reagera ens =P
Skönt att du trivdes på BB :) Ja, man brukar ju få gå hem redan efter 2 dagar tror jag!
Nä det kostar väl en liten summa, men vad det kostar egentligen har jag ingen koll på ;S hehe!
Hihi, mysigt! Kommer kännas overkligt att träffa sitt barn.. :)