• sirap98

När UL inte är helt ok...

Jag läser i så många trådar om lyckade UL men vad händer om UL inte riktigt visar det man hoppas på?! Det här är en tråd för oss som varit på rul och inte gått därifrån med OK i rumpan. Det kan handla om missbildningar, hjärtfel ev diagnoser mm. Det här är en tråd för stöttning och peppning en tråd där vi följer varann fram till mål dvs bebis Jag väntar en underbar pojke i maj och rul kom det fram två markörer som ökade risken för Downs syndrom, blev ledsen först eftersom man tror att man ska gå leende från UL med besked om ett friskt barn. Vi blev erbjudna fvp men eftersom det inte ändrar ngt så tackade vi nej, skulle ALDRIG kunna ta bort prinsen jag känt i flera veckor. Så nu väntar veckor av ovisshet och flera UL längs vägen för att se om det kommer tillkomma mer som tyder på ds. Med el utan ds så är han lika älskad och välkommen vår prins

• Svar på tråden När UL inte är helt ok...
  • Kampan

Ville bara ge några peppande ord om att de små liven är så otroligt starka och läkarna såå duktiga. Blir det karolinska du blir inlagd på? Har själv legat på antanatalen där.. Lycka till!

• sirap98

Håller tummarna att allt går bra Zcharlotte och lycka till! Allt kommer gå bra, läkarna är som sagt jätte duktiga och i v 30 är de ju "färdiga" ska ju bara växa på sig lite mer. Men förstår ju självklart din oro och skickar styrkekramar!!

• Zcharlotte

Tack för alla tankar och kramar! Sitter i Umeå nu på universitetssjukhuset inlagd på förlossningen..
    imorrn kl 10 kommer vi rullas in på op för KS då vårt pyre börjat att visa tecken på att vätskan trycker på för mycket och att dränet inte fungerar som det ska.
    Så imorrn kommer jag vara mamma vid den här tiden, känns konstigt samtidigt som det känns som att det är bra att han kommer ut nu så dem kan ha koll på han bättre..

• sirap98

Ett jätte lycka till!! Det kommer gå suveränt, tänk att du har ditt pyre hos dig snart!!

• Zcharlotte

Tack allihopa för allt stöd! jag återkommer när jag har orken så ni får veta hur det gick!
    Under tiden så håller jag tummar och tår för alla er andra där ute! 

Svar på tråden När UL inte är helt ok...