Blivande tvåbarnsmammor Juli 2012 Sandared/Borås
Ja, finns det fler än jag som får barn nr 2 i juli och bor i Borås-området? Själv bor jag i Sandared och har en son som fyller 1 om några dagar. Bebis nr 2 är beräknad 7 juli.
Ja, finns det fler än jag som får barn nr 2 i juli och bor i Borås-området? Själv bor jag i Sandared och har en son som fyller 1 om några dagar. Bebis nr 2 är beräknad 7 juli.
Här är en till! Bor i Borås och väntar vår lille/lilla enligt Bf 3 juli:)
Kristineberg:)
Denna gången mådde jag rätt illa varje dag o kväll mer eller mindre fram till vecka 12, sen åkt på förkylning och magvirus så har inte känna på den där piggheten än som ska komma efter 12 veckor:( men jag kände de första sparkarna nu i veckan och min sambo kände också:) helt fantastiskt och sjukt spännande, vi kände tidigt me vår dotter me!
Visst är de läskigt när man inte känner något. Brösten ömmar som vanligt och de är ju ett bra tecken, fram tills vi kände sparkarna..
Du har inte känt av nånting än då? De är jättebra att du mår bra och tänk positivt, de är ju så de ska vara och de dröjer nog inte länge innan du känner den lille/lilla där inne:)
Å vad mysigt att känna sparkar! Det är möjligt att jag kanske känt nån spark, men det e svårt att säga. Skulle kunna va gaser i magen oxå
På sätt och vis borde jag ju kunna vara med i denna gruppen oxå...
Bor i Borås, har inga barn sedan innan men om allt går vägen ser det ut som jag och min sambo blir tvåbarnsföräldrar i juni/juli =)
Hur mår ni annars?
Mysan1 - Vad spännande med tvillingar, Grattis!
Jag mår väldigt bra nu, illamåendet har gett med sig o jag är inte lika trött. Känner mig inte så gravid dock, mest lönnfet
Min syster Rebecka bor i sandared och har två små grabbar Hugo och Viggo. På 2 år och 6 mån gamla . Ni kansler redan känner varann? :)
Jag mår bättre nu och känner mig äntligen piggare :)
När har ni tid för ultraljud?
SM2010 - har ni berättat för blivande syskonet?
Vi kommer vänta tills vi vart på ultraljudet den 1 februari, hon är 2 år o 4 mån nu och kommer nog förstå bättre när magen växt lite mer och hon får följa me o titta va som finns i magen:)
Saragbg - Känner inte din syster, men vi har bara bott i Sandared ett år så vi har inte lärt känna jättemånga än. Men kanske så småningom