BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?
Åhhh ihhhh ahhhh.....får rysningar när jag råkar bläddra förbi Buskis på tv:n....totalt vidrigt tycker jag att det är!
Åhhh ihhhh ahhhh.....får rysningar när jag råkar bläddra förbi Buskis på tv:n....totalt vidrigt tycker jag att det är!
Stefan och Krister är hur kul som helst!!!
Haha. Jag och min syster har funderat över vad det är för folk som tycker det är kul egentligen? Känner ingen som gör det, har en liten idé om att det är en speciell typ av folk som gillart
alternativet "värsta skit som finns" saknas
Jag brukar sätta på TVn när det är buskis på TV - min 12-årige son kan nämlilgen skratta så han kiknar åt de programmen. Han är ganska lugn och tystlåten i vanliga fall så jag tycker att det är härligt att höra honom skratta på det sättet och bli så där tonårs-generad åt deras "under-bältet"-skämt.
För ett par somrar sedan gick vi på en "Stefan och Krister"-buskis i Falkenberg vilket gjorde sonen överlycklig. De andra i publiken var verkligen på gott humör och skrattade redan innan skådesplarna kom ut på scen, själv gillar jag inte skämt om sprit och sex så jag skrattade bara högt en enda gång och då var det INGEN annan som skrattade, så det är kanske JAG som ha udda humor
Jag svarade att det är kul med buskis eftersom barnen (och framförallt då 12-åringen) tycker att det är så kul
Ingenting för mig, pinsamma dåliga "skämt", gillar inte revyer öht