• snorkan

BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?

Åhhh ihhhh ahhhh.....får rysningar när jag råkar bläddra förbi Buskis på tv:n....totalt vidrigt tycker jag att det är!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?
  • MammaOchGravid

"Bäst" saknades som svarsalternativ :P

• Noxigen

Dom borde klassar som samhällfarliga, orsakar stort psykiskt lidande bara man ser deras namn.

Lite sex, lite naket @- noxigen.blogspot.com/
  • Majakattan
    liv10 skrev 2012-01-09 20:58:49 följande:
    alternativet "värsta skit som finns" saknas
    Håller med!
  • Linda1976

Det är så dåligt så jag skäms å mänsklighetens vägnar... Å jag döööör en smula bara jag tänker på det.

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Good Golly Miss Molly

De få gånger jag zappat förbi Stefan&Krister har jag aldrig förstått "skämten" så jag måste svara dåligt.

• Butterscotch

Usch och fy för buskis. Att barn, som inte har ett särskilt välutvecklat sinne för humor, skrattar kan jag förstå, men vuxna människor...?

• snorkan
    Linda1976 skrev 2012-01-10 08:33:29 följande:
    Det är så dåligt så jag skäms å mänsklighetens vägnar... Å jag döööör en smula bara jag tänker på det.
    exakt!
  • LaFontaine

Alternativet "ångestframkallande" saknas. Jag får myrkryp i kroppen och en smula svårt att andas när jag ser buskis flimra förbi på tv. Vem, över 12 år, kan tycka att det är roligt? Det är bara pinsamt och märkligt.

Härom veckan zappade maken förbi nån buskis av nåt slag. Den minen... Chock och förvirringt kan jag närmast förklara det som... 

• Kimona

Vissa är bra, andra är mindre bra. Jag tycker de är roligast när Krister inte är med utan bara skrivit manuset.

Föredrar Galenskaparna - Aftershave

Svar på tråden BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?