Tre barn- vilken bil?
Hej! Är gravid med nr tre. Är nyfiken på vad ni andra trebarnsfamiljer har för bil.
Är ni nöjda/ missnöjda med ert val?
Hur har ni barnen placerade i bilen?
Ska bli mycket intressant att läsa era svar (om det blir några)!
Hej! Är gravid med nr tre. Är nyfiken på vad ni andra trebarnsfamiljer har för bil.
Är ni nöjda/ missnöjda med ert val?
Hur har ni barnen placerade i bilen?
Ska bli mycket intressant att läsa era svar (om det blir några)!
Det som har betydelse är ju om barnen sitter framåt eller bakåt. Vi skulle säkert klara oss med vår XC70 om barnen satt framåt, men nu blir det ju två baåtvända.
Tackar för tipset om C8, en sån vill jag ha!!!!!!!!!!!!!!!!! Tycker det är kanon med skjutdörrar på båda sidorna. Ska bara försöka övertala mannen.
Nån som har en Bmw X5 eller Volvo XC90?
Någon som har en Cia Carnival???
@blondina
Varför stänger ni inte av airbagen och har en stol fram och denna andra på samma plats i baksätet?
Då bör ju både chaufför och passagerare kunna sitta helt normalt i en xc70. Det får då plats i syrrans A6 allroad. Känns inte som att den borde vara något större?
Räcker att plocka ur laddningen. Finns inte direkt något mirakelmedel i bagen som gör att den flyger upp av sig själv.
Jag skulle hellre åka xc70 med urkopplad airbagen än en skit minibuss med 100 airbags vilken dag i veckan som helst.
Det är stor skillnad på krocksäkerhet mellan bilar och vågar man inte lita på urkopplingen av en airbag men funderar på en snik minibuss måste jag fundera på anledningen?
Blir mer och mer sugen på en XC90! Gillar lite högre bilar