En till: tro mig. varit där gjort det. Men det hjälper för ett par dagar så är det lika illa igen. Tyvärr.
Många bråk vi har är även om att jag är utbränd, visst får jag sovmorgon ibland, men inte värst ofta ändå. fram till de var 9 månader tog ja dem själv natt som dag hela tiden. han hjälpte till när han kände för det. nu gör han det som måste göras, men inget mer. visst han älskar sina barn han med, och ibland ser man ju att han är en bra far som faktiskt leker lite med dem. men inte alls så mycket som man vill att det ska vara.
Har även försökt förklara att han får hjälpa till med nätter, inte hållbart att jag ta alla. han tar då en, sen blir det inget mer. börjar prata om att kvinnor är födda som att vakna o gå upp, det är inte män. han har så konstig syn på allt känns det som. och klagar på sexliv som vi inte har något alls längre, jag försöker förklara att jag vill inte över huvudtaget vara med någon som är så självisk och sätter sig själv i första rummet hela tiden. har även sagt att enda anledningen att jag inte lämnat honom än är rädsla att förlora barnen. jag är ärlig om det mot honom.
Det värsta är att ibland, men bara ibland så dyker den killen som jag en gång lärde känna upp, den jag älskar och som alltid fanns där som tröstade vid minsta lilla. men han dyker upp allt för sällan nu och därav är känslorna som bortblåsta med.
Vill inte ta allt för stora prat om det hela med han längre, vi är nära seperation och jag vill inte det innan jag vet till 100% att han inte får barnen. måste få det på min sida så inte barnen far mer illa än de redan gör med honom.