Inlägg från: TessTessan |Visa alla inlägg
  • TessTessan

I hopp om en liten 2012

Halloj brudar. Här va det tyst. Hur går det för alla å hur mår ni? Själv är jag genom förkyld å har äl när som helst kanske??? Så vi myser på så mycket vi orkar nu när vi är förkylda hela familjen.

• TessTessan

Tog ett äl test ikväll för skojs skull å det va ganska stark, så vi myste på lite idag med ;) hoppas det räcker nu då vi legat i ordentligt nu. Kanske får bli lite mys imorrn oxå försäkrigs skull!

• TessTessan

Erics mamma vi myser på extra runt äl varanandag eller varje dag beror på om vi är sugna eller ej. Sen blir det mindre kanske 2 gånger i veckan.

• TessTessan

Hallå tjejer värst va det har varit tyst här då..... Hur går det för alla å hur mår ni? Här kommer nog mensen inatt eller imorrn. Har ont å har kommit lite bruna flytningar nu på em :( fan oxå, blir aldrig min tur!!!!

• TessTessan

Jiie va skönt att du kände sä nu. Då får vi hoppas att det är din tur nästa gång! Min mens har fortfarande inte kommit än, men skulle tro att den gör det idag.

• TessTessan

Jag håller en låg profil nu, så jag är inne å läser men skriver inte så mycket. Känner att jag blir lite stressad av allt bebis skrivande å sånt. Men jag håller tummarna för er alla!

• TessTessan

Här kom tanten imorse 1-2 dar förtidigt! Jävla skit tant! Orkar snart inte mer. Känns lite som jag vill ge upp nu, nu har vi kämpat i 1 år. Usch blir så less :(

• TessTessan

Ericsmamma va trist. Men jag börjar oxå tro att det inte blir nåt mer barn här. Har ni sökt nån hjälp?

Svar på tråden I hopp om en liten 2012