Inlägg från: TessTessan |Visa alla inlägg
  • TessTessan

I hopp om en liten 2012

Åh idag fick vi goda nyheter :) vi har ju vart på en mini utredning å kollat upp oss så vi kan få barn. Åh me mig var det inget galet allt såg bra ut å så. Killen lämnade sperma prov förra veckan fick svar idag på det å allt såg jätte bra ut där med :) så nu känner vi oss mycket lugnare båda två å nu tar vi det lite som det kommer men min läkare tyckte vi skulle prova lite äl test igen å kolla upp min äl för det är antagligen den vi lyckas missa varje månad, fast vi tror vi vet när den är! Men vi är väldigt glada för att vi friska båda två å allt ser bra ut :)

• TessTessan

Hallå tjejer här kom mensen den här gången med som jag misstänkte! :/ vill inte ha den mer nu!!!!!
    Nån som använder äl-test?
    Vart köper ni äl test å vilka är bäst???
    Trevlig helg!

• TessTessan

Här har äl vart nu i veckan, körde me äl- stickor å tur va väl det då jag hade äl mycket tidigare än jag trodde! Men kanske bara va den här gången!? Så nu är det bara att vänta å se.

• TessTessan

Hallå hallå hur är det med alla här inne å hur går det för alla?

Här har tant röd försvunnit igen å fru urinvägsinfektion kommit på besök :( blir så trött på allt! Men äter pencelin igen så snart bör hon va borta å då kör vi så det rycker så man kanske blir gravid nångång : /

Trevlig söndag på er!!!

• TessTessan

Jiie jag önskar jag kunde skriva nåt roligare! Men det verkar ta tid : / hur är allt me dig?

• TessTessan

Jiie vad mysigt :) vet ni va det blir? Har ni bestämt eller har ni några namn förslag? Bf?

Svar på tråden I hopp om en liten 2012