arg son efter en natt hos pappa.
Skriver för att höra om nån känner igen sej. Det gör mej så ledsen..
..det är likadant varje gång han kommer hem från sin pappa efter att han sovit där.
Idag kom han hem klockan 17:00 och det började som vanligt när ytterkläderna skulle av. Gallskrik, han blir jättearg. Jag får inte trösta, lyfta upp eller ha honom i knäet. Han trampar på samma ställe och backar bort från mej samtidigt som han skriker. Han slåss och är allmänt arg. Sen när jag väl fått honom lugn kramas han hårt som aldrig förr.
Varför blir det så här? Tycker han inte om mej? Är han arg på mej? Vill han inte komma hem? Det är mycket funderingar kring det här.
Jag har pratat med en specialpedagog och hon säger att det är typiskt beteende för barn
som inte trivs hos, som i det här fallet, sin far. Att nånting händer där som han inte trivs med och blir då arg på mej för att jag inte är där och "skyddar" honom. Men när pappa kommer för att hämta honom vill han följa med och blir jätteglad. När pappa är här och hälsar på leker han helst med honom. Han verkar ju trivas hur bra som helst med sin pappa.. Så måste det vara så att han gör illa honom lr nå annat hemskt?..
Får så ont i magen och idag slutade det med att vi grät båda två.
Känner mej då dum som inte förstår varför det är så här. Vill ju kunna hjälpa.
Min son är 16 månader, kanske jag ska tillägga :)