• Pihlen

    Fler tatuerade pappor?

    Hej! Jag undrar om de finns fler här som jag med tatueringar. Tacksam för svar

    mvh nicklas

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-08 19:02:22:
    Kolla mitt galleri. har några bilder där.

  • Svar på tråden Fler tatuerade pappor?
  • LinksPappa

    Snygga tatueringar du hade.
    Jag har en och ska göra mer sen men det blir aldrig av. Lite beroendeframkallande det där

  • Ståhlis

    Jorå, jag har en på min vänstra axel sen -93 som jag fick mersmak av och planerade minst 2 stycken till. Nu har det inte blivit av av olika anledningar, men nu den 19:e ska jag iaf tatuera in mina barns namn, och jag ska sen framöver göra en sk. cover-up eller bygga in den jag redan har. Även något mer är jag sugen på, men vet inte i nuläget vad det blir. Bild på tatueringen den 19:e kommer sen i mitt bildgalleri!

  • Ståhlis

    Kom på att min befintliga syns litegrann på en bild i galleriet när jag åker båt med min son.

  • Ansgar

    Har en ödla som biter sig i svansen mitt mellan skulderbladen...bestämde mig för att jag tatuering var en sån sak som man måste uppleva...den blev snygg och jag är kanon-nöjd men jag gör inte om det...

  • Joakim DIF

    Halloj.

    Jo, en på insidan av vänster överarm, och har planer på en alt. två till!

    Jocke

  • Tussas Prins

    Tjaba !!

    Jag har ett lejon på min vänstra överarm =)

    // Fredrik

  • elvis80

    Hej hej

    Joro det har man lyckats att skaffa några !!! (=

    Den första som jag gjorde var en kock smurf på höger arm ,

    den andra vart en viking under smurfen på höger armen ,

    å sen så vart det en ödla på vänstra skulderbladen ,

    sen så var det halsens tur att få känna på nålen (= så det vart en traubel.

    efter det så vart det en sceret art tatuering ( Hjärta som det flammar upp en flamma ur ) på vänster armen och på under armen har jag en traubel ..

    Sen så vart det på bröstet (Vänster sidan ) så har jag två st HOT Thunas pirayior och under står mitt personnummer ..

    Sen så har jag ett porträtt på Elvis Presley som täcker hela högra vaden
    *riktigt schysst *

    och på vänster vaden har jag ett porträtt av Jonny Cash *oxå scysst *

    Så man är fast i tatuerings träsket (=

    // Rickard

  • Pihlen

    Tjena tjena!! tack för alla svar! Jag håller med er att de är beroende framkallande=) men de är ju kul! Jag är inte som dom flesta som måste tänka ett halvår innan jag bestämmer mej för ett motiv, utan när jag ser ett som jag vill ha då gaddar ja mej direkt=) kanske inte är så smart alla gånger men men, de är ju ett minne för livet!!

    skriv gärna mer =)

    ha de bra å lycka till

  • Pihlen

    Shålis: okej =) låter fint! vet du nåt bra ställe man kan ha sina barns namn på?
    Har oxå funderat på de men ja vet inte riktigt vart jag ska sätta dom..

    Ha de bra! / Nicklas

  • Ståhlis

    Pihlen>
    Ja det var lite problem att komma fram till vart dom skulle sitta.
    Först tänkte jag mig på axeln, sen var jag inne på att göra det på bröstet vid hjärtat. Men nu blir det istället på insidan av underarmen. Eventuellt framtida barn måste ju få plats också!

Svar på tråden Fler tatuerade pappor?