• pe78

Vår dotter förstör vår relation!

Nu sitter jag här ännu en lördag och gråter och är både ledsen och skit förbannad.
    Jag och min sambo har varit tillsammans i 10 år vi är fortfarande förälskade som om det vore år 1 så länge vi är själva! Under veckorna när barnen är på dagis och vi ses en stund själva eller på kvällarna när barnen sover har vi det PERFEKT! MEN så fort det är helg och dag när barnen är med oss går ALLT åt helevete!
    Vår dotter som som är 3 år är i världens trots ålder och drar orken ur oss båda, hon är dessutom extremt skrikig, och ordet "jag vill ha, jag vill ha" går som ett jävla eko timma efter timma. Det är så jäkla tragiska att säga det men det är tyvärr vår dotter som är den som gör slut på vår energi och ork. Vi är ständigt trötta, halv griniga och irriterade (inom bords) Vi visar aldrig något för barnen och håller allt inom oss på dagarna och när vi blir förbannade på henne så går det alltid ut över oss istället för henne (vilket dock är bra då vi aldrig skulle låta de gå ut över henne på det sättet)
    I bland undrar jag fan de kunde bli så här, hur kunde vi skapa henne så här?!
    Vi är så grymt starka som par och har gått igenom skit mycket tillsammans, men det här klarar vi inte. När helgen kommer har jag ångest! Jag mår dåligt när vi är tillsammans istället för bra, ska de va så här??

• Svar på tråden Vår dotter förstör vår relation!
  • pe78

Barnvakt nej hade vi det skulle det va betydligt bättre. Känner att jag börjar fundera i farliga banor nu - är vi verkligen ett så bra par som jag tror, för varför klarar vi inte igenom svåra tider med barnen då?
    Det har skadat vårt förhållande otroligt mycket alla dessa bråk och tjafs som vi har mot varndra men som ENDAST kommer pga av barnen. Herregud vad gör man, skiljer sig? Nej varför de vi äslkar ju varandra. Skiljer sg från barnen NEJ ..så va f** gör man 

• pe78

Jo då vi säger till barnen men all irritation som vi har inom oss går ut på varandra vilket jag tror är normalt, man öser ju inte ut de på små barn direkt. Det som dock blir (dubbel moral) är att barnen ofta hör på våra toner att vi är irriterade på varandra.

Vi har också två barn en mindre på 9 månader så vi har exakt samma sits med dålig sömn m.m och de fördubblar allt. Jag tror att vi är så i botten rent sömn och orkesmässigt så ingen av oss orkar vara stark just nu, och det gör att vi båda blir förbannade för ingen av oss känner stöd hos den andre.
    Är så trött att jag inte ens orkar förklara i skrift hela historien, orkar ingeting nu för tiden känns de som.
    Skönt och höra att fler har problem i relationen pga av barnen om man får säga så.. 

Svar på tråden Vår dotter förstör vår relation!