Vår dotter förstör vår relation!
Nu sitter jag här ännu en lördag och gråter och är både ledsen och skit förbannad.
Jag och min sambo har varit tillsammans i 10 år vi är fortfarande förälskade som om det vore år 1 så länge vi är själva! Under veckorna när barnen är på dagis och vi ses en stund själva eller på kvällarna när barnen sover har vi det PERFEKT! MEN så fort det är helg och dag när barnen är med oss går ALLT åt helevete!
Vår dotter som som är 3 år är i världens trots ålder och drar orken ur oss båda, hon är dessutom extremt skrikig, och ordet "jag vill ha, jag vill ha" går som ett jävla eko timma efter timma. Det är så jäkla tragiska att säga det men det är tyvärr vår dotter som är den som gör slut på vår energi och ork. Vi är ständigt trötta, halv griniga och irriterade (inom bords) Vi visar aldrig något för barnen och håller allt inom oss på dagarna och när vi blir förbannade på henne så går det alltid ut över oss istället för henne (vilket dock är bra då vi aldrig skulle låta de gå ut över henne på det sättet)
I bland undrar jag fan de kunde bli så här, hur kunde vi skapa henne så här?!
Vi är så grymt starka som par och har gått igenom skit mycket tillsammans, men det här klarar vi inte. När helgen kommer har jag ångest! Jag mår dåligt när vi är tillsammans istället för bra, ska de va så här??