• Svar på tråden Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!
  • jennifer116

Ikväll blir det Tacos hemma hos farmor    ska bjuda henne o hennes karl på det
    Undrar om dom har ätit det förr..*hmm* Återstår att se

• Vickyb

Åh, blev så sugen på grillad kyckling, ris och Currysås, men orkar verkligen inte gå till affären.. *suckar*

♡ Stolt Mamma till Linnéa ♡
  • Vickyb
    åh.. korv stroganoff är inte dumt.. Någon med ett gott recept ?
    ♡ Stolt Mamma till Linnéa ♡
  • Emmajohanna

Vi ska äta Tacos och kanske smulpaj med vaniljsås efter det... om man orkar..

• mosterYster

Mumu - vadan denna sexiga gourmétkväll? Firas något särskilt?

Här inleder vi kvällen med gåslever och champagne ute på stan, sen går vi hem och äter rimmad kyckling överbakad med pesto. Tillbehör blir en lyxig sallad med ruccola, avocado, babyplommontomater, rödlök, stora söta oliver samt rostad paprika. Dessutom goda ostar och pinfärsk baguette och ett härligt Saint-Emilionvin!. Får väl se ifall jag blir inspirerad till att sätta ihop nån efterrätt, annars kanske jag slår på och köper en bakelse eller nåt annat trevligt för att fira att VÅREN verkar vara på väg!!!!

• PuhTiger

mosterYster: Låter som en helkväll... *dreglar* Räcka ut tungan

Själv är jag bortbjuden ikväll... ska bli spännande att se vad dom hittar på. Efterrätten vet jag dock om eftersom jag har bidragit med receptet - vit chokladpannacotta. Mums!

• Jess69

Kalkontunnbrödsrulle...kalkonbröstfilé, potatismos, frästa morötter, purjo, senap, creme fraiche, sallad, tomat...mums

• Emelie83

Här blir det rådjurfilé med kantarellsås och klyftpotatis eller potatisgratäng (har inte riktigt bestämt mig...) och rött vin till det!

• AlexandraP

Vi ska äta fläskfilé och potatisgratäng ikväll.

Svar på tråden Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!