Min 3åring är gul
Super fin kille! Han är gul så det är bra att han blir kollad i morgon. Stort lycka till!
Super fin kille! Han är gul så det är bra att han blir kollad i morgon. Stort lycka till!
Jag kanske är världens nojigaste förälder! Men om min som hade alla dom där symtomen så skulle jag åka direkt. Även om det var 20 mil till sjukhuset! Han blir ju bara sämre och sämre? Först var det att han var lite gul? Sen var det urinen? Sen avföringen, sen är han tröttare än vanligt, nu ville han inte äta och kräks och är slö? Hallåå? Hellre å åka nio mil för mycket en gång en att behöva ångra sig i resten av sitt liv!
Visst han kanske inte är akut akut, men jag skulle definitivt åka! Googlar man på symtomen så ser det ju inte bra ut!
Och NEJ jag vill inte skrämma upp ts, men däremot öppna dina ögon lite! Kram
Han kan ju sova gott för att han är slö också! Du skrev ju att han var hur trött som helst när han kom hem plus att han kräktes! Äsch du vet bäst, du är hans mamma! Ingen av oss har träffat honom för att kunna bedöma hans allmäntillstånd, men utifrån det du skriver så hade jag åkt för länge sen! Men att kan ju förstoras upp med text också! Lycka till!