Min 3åring är gul
Ser också tydligt att han är gul. Hoppas att ni kommer i kontakt med en bra läkare imorgon! Håller tummarna för att ni får snabba och bra svar!
Ser också tydligt att han är gul. Hoppas att ni kommer i kontakt med en bra läkare imorgon! Håller tummarna för att ni får snabba och bra svar!
Hur går det ts? Har du fått tag på någon idag?
Alltså helt ärligt - jag tycker att du ska ta honom till barnakuten. Ni kan ju inte ha det så här. Vem vet när de får remissen? Och sen ska ni vänta på en tid. Det är snart helg dessutom. Vet att det är långt till barnakuten men är det inte värt det i detta läget? Är verkligen inte meningen att låta pushig eller otrevlig men tänker på den stackars pojken. Känner med er!
Men samtidigt tänker jag som så här att OM kräkningarna har med det gula att göra så är han ju faktiskt sämre nu. För han har väl inte kräkts innan? Kan du inte ringa barnakuten också och rådfråga även dem?
Hur mår han idag och hur går det? Tänker på er! Idag bara måste han ju få träffa en doktor som tar er på allvar!!
Jätteskönt att höra! Försök koppla av lite nu!
Detta är ju helgalet! Ni har ju väntat hur länge som helst nu! Hur kan man dribbla så med er och er lille son?! Tycker du att han blivit sämre den senaste tiden? I så fall tycker jag faktiskt att du ska åka iväg akut så att ni får något besked snart!
Tänker på er ts och mmmiikaela! Håller alla tummar och tår för att det inte är någon fara med era små killar!
Härligt!!