Min 3åring är gul
Uh, jag har följt tråden och förstår att det är frustrerande.
Såg att du skrev om förstoppning, min son var förstoppad tills vi äntligen klurade ut vad det var igår. Vi var på akuten till slut och jag lade märke till att han var svagt gul i ansiktet (tänkte på er direkt då *s*).
Nu har ju din son varit såhär länge, men det är värt ett försök. Min son började få ont i magen i fredags och bajsade normalt fram till tisdag- han var alltså förstoppad fast han bajsade.
Kan ju vara så att han är liiite förstoppad hela tiden? De säljer så "minilavemang" på apoteket. en liten tub med lång "pip" som man tar i rumpan. Gör inte ont utan känns som att ta tempen ungefär. Minns att vi använde den på stora sonen när han var liten och då blev vi instruerade att smörja in pipen innan, så man _visste_ att det kändes minst möjliga.
De kostar runt 20:- tippar jag på och efter att han tagit den kan ni ju låta honom få några teskedar russin ett par dagar. OM det är förstoppning som orsakar det gula ser ni det snabbt. Om det inte är det..tja, då har han rensat systemet bara.