• lopito

Semper magdroppar värre????

Hej! Har i ca en vecka nu gett semper magdroppar till min 4 veckors dotter. Hon får dom alltid på morgonen och sen efter ngr timmar så blir hon orolig och kan inte komma till ro. Hon äter lite sen skriker hon, och så fortsätter det så. Idag kom hon till ro efter först 5 timmar så hon är helt slut. Sen bajsar hon och fiser varje gång jag ammar henne, Och det är löst så hon är inte hård i magen. Kan detta bero på dropparna? För tycker det är konstigt att hon bajsar och tar i VARJE gång hon får mat: Och ibland kan det komma mer än en gång under måltiden.

Undrar därför om ngn har erfarenhet av att det blivit värre av dropparna? Eller vad tror ni detta beror på att hon bajsar varje gång? 

• Svar på tråden Semper magdroppar värre????
  • lopito

Jag ammar men ibland får hon lite ersättning ex vid kvällen om hon inte är helt nöjd! Men hon är liksom lite lös när hon bajsar. Det låter som en raket när hon bajsar och så tar hon i och rynkar ögonbrynen efteråt, så jag vet inte om det är att inte allt kommer ut? Gav inte dropparna i morse så avaktar en vecka nu och kollar om det blir ngn skillnad?

Svar på tråden Semper magdroppar värre????