Hjälp! Söker andra tablettmissbrukare, OxyContin.
Hej!
Jag känner igen mig exakt precis som du säger. Jag ha också ätit Oxycodone runt 1 år och doserna bara ökar. Pengarna sinar och jag får svår ångest över detta:( Före Oxy hade jag Morfin oral lösning 5 mg/ml också ett år och jag var dum som trappade upp till Oxy.
Men nu fan är det snart slut! Jag har sökt till Labo och väl där får du Subuxone att hämta ut varje dag gratis och diverse annat som ingår. Du måste ha en utredning från Soc till att börja med. Runt 16 max 20 mg Subuxone per dag löser dina problem och du mår som en prins igen och du kan få det livslångt.
Jag har en kompis med samma problem som mig och exakt dina doseringar på Oxy och även Tramadol till, men nu i Labo sedan ett år ståendes på 20 mg Subuxone per dag mår han bättre än någonsin i sitt liv! Jag blir lycklig i hjärtat bara jag får komma med och prognosen är ca 2 månaders väntan till.
Det går också att avgifta med Metadon men det i sig är starkare än Oxy och endast för Heroinister enligt min och många andras mening. Den högsta dos av Subuxone som kan ges är 24 mg/dag. Mår man då fotfarande dåligt vilket torde vara ytterst ovanligt i fall som ditt kan du få Metadon.
Hälsningar Stefan
Ps. hör av dig om du undrar över något. Jag är synnerligen påläst i allt som rör drogmissbruk medicinerna i sig och allt övrigt du kan tänka dig. Precis som du nämnde har jag efter att ha varit helt ren några dagar och inte tagit mig ur sängen pga ryggsmärta och övrig abstinens, igår fått hem några kartor 40 mg Oxy. Så efter 200 mg intag sitter jag nu här och varit vaken non stop hela natten:).