• Siondee

Hjälp! Söker andra tablettmissbrukare, OxyContin.

Ser att detta var en gammal tråd, men då jag sett två filmer på rad där folk blivit beroende av oxycontin/oxydone/oxynorm mm mm så om inte tråden är helt död så är jag nyfiken hur det gick?

Då jag själv äter dessa.

Jag själv har långtidsverkande oxycodone 10 mg 1 tabl 2ggr dagligen plus 100mg tramadol långtidsverkande 2ggr om dan på dem med och då de inte riktigt gjorde knepet så fick jag panocod upp till 8 om dan... och japp samma läkare! till detta har jag propovan då min smärta gör först att jag inte kan somna och sover Max fyra timmar innan jag vaknar av smärtan till allt detta så har jag sertalin (zoloft) och oxascand och största problemet är att jag inte kan somna.

Lite nu och då så står jag utan medicin bland annat så har jag fått extremt dåligt minne och jag har lagt undan mina mediciner då jag tyckte det såg fel ut att ha massor mediciner liggandes framme på nåt bra ställe (var jävligt bra då jag inte hittar dem) ????

Så helt självklart har jag abstinens men brukar ta ca 3 dygn så försvinner det och jag är "normal" förutom smärtan från helvete.

Jag förstår beroende och vet att jag är beroende (om inte annat förr smärtan) men har aldrig haft problem mer än abstinens 2-3 dygn med frossa och ångest sen är det typ över men kan också bero på att jag får ingen buzz av dem what so ever (även då jag periodvis överdoserat för bättre effekt) får antagligen ingen buzz då jag har ätit det mesta i flera år har även provat nån tablett ketogan även där utan buzz var inte riktigt min stil då den gjorde väldigt lite för själva smärtan för mig.

Nu har jag delat med mig mer än vad jag ens har gjort till min familj.

Svar på tråden Hjälp! Söker andra tablettmissbrukare, OxyContin.