• Anton Chigurh

    3 sketna minuter. SNÄLLA !!!

    Vad fan kan ni inte ordna så att vi kan få åtminstone 3 minuter på oss och ändra i egna nyss postade inlägg, jag läser igenom både en och två gånger innan jag postar, lika förbenat blir det fel allt emellanåt. Det kan gälla allt från enkla stavfel till rena syftningsfel och då är det jävligt irriterande att inte kunna rätta till det lite smidigt.

    Så söta, rara, snälla, omtänksamma, älskvärda FL....fixa detta. Betydligt fler än gamle Anton skulle bli överlyckliga om detta enkla önskemål blev tillgodosett. Lovar.

    Ber å få tacka så väldans mycket på förhand.

    Kram  //Anton.


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Svar på tråden 3 sketna minuter. SNÄLLA !!!
  • Aynrand

    Vad duktig du är....jag läser inte mina innan jag postar vilket jag borde med tanke på att mina fingrar är för dåliga och långsamma jämfört med min hjärna samt att min otålighet är stor.
    jag upptäcker fel i allt jag skriver och jag blir irriterad för att till slut bestämma mig för att skita i det.......

    ja 3 minutervore faktiskt ganska bra


    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Frontline

    Tycker inte det skulle finnas nån tidsgräns alls på att ändra sina inlägg...
    Är i en hel del andra forum och där kan man editera sitt inlägg när man vill efter att man har lagt det...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Fridayyy
    Frontline skrev 2012-01-18 10:10:17 följande:
    Tycker inte det skulle finnas nån tidsgräns alls på att ändra sina inlägg...
    Är i en hel del andra forum och där kan man editera sitt inlägg när man vill efter att man har lagt det...
    Ja men då skulle det bli problem. För då kan man ju inte hävda att nån skrivit nåt för denna tar bara bort det...=) Fast det skulle bli ÄNNU mer bråk...Oskyldig
  • Anton Chigurh
    Frontline skrev 2012-01-18 10:10:17 följande:
    Tycker inte det skulle finnas nån tidsgräns alls på att ändra sina inlägg...
    Är i en hel del andra forum och där kan man editera sitt inlägg när man vill efter att man har lagt det...
    Jo, tidsgräns är helt okay, annars kan det bli som Frida skriver, att du inte står för vad skrivit tidigare, alltså längre tillbaka då. Nä, 3, 5, eller kanske 10 min vore lagom. 

    BARA VI FÅR NÅT !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Frontline
    Fridayyy skrev 2012-01-18 10:12:32 följande:
    Ja men då skulle det bli problem. För då kan man ju inte hävda att nån skrivit nåt för denna tar bara bort det...=) Fast det skulle bli ÄNNU mer bråk...Oskyldig
    Fast har man rapporterat ett inlägg så finns det man har skrivit inrapporterat.
    Har man ändrat innan nån har rapporterat det så har man ju ångrat vad man skrev och kommit på andra tankar...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-01-18 10:05:14 följande:
    Vad duktig du är....jag läser inte mina innan jag postar vilket jag borde med tanke på att mina fingrar är för dåliga och långsamma jämfört med min hjärna samt att min otålighet är stor.
    jag upptäcker fel i allt jag skriver och jag blir irriterad för att till slut bestämma mig för att skita i det.......

    ja, 3 minuter vore faktiskt ganska bra
    3 minuter vore riktigt jävla bra.........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Mimmlas skrev 2012-01-18 10:23:47 följande:
    Det går ju utmärkt också i forum där man ser att det är redigerat och det man redigerade hamnar under den ordinarie texten.
    Precis, fattar inte varför FL måste va så förbannat träaktiga här !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce

    Håller med TS.


    Det är mer än en gång som man dragit iväg meddelanden och sen upptäckt tex syftningsfel som ändrar hela betydelsen på inlägget. Stavningsfel kan jag leva med däremot.


    Men en treminutersgräns låter utmärkt.


    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 10:32:20 följande:

    Håller med TS.


    Det är mer än en gång som man dragit iväg meddelanden och sen upptäckt tex syftningsfel som ändrar hela betydelsen på inlägget. Stavningsfel kan jag leva med däremot.


    Men en treminutersgräns låter utmärkt.


    Tack. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden 3 sketna minuter. SNÄLLA !!!