• Anonym

Min dotter....

Anonym (Mållös) skrev 2012-01-18 13:28:58 följande:
    har varit inne i mitt och min mans sovrum och tagit sexleksaker. Min man tittade i vår byrålåda och upptäckte att några saker fattades. Eftersom vi bara bor här så är inga andra i vårt rum...

När han gick in i hennes rum så hittade han dessa i hennes byrålåda tillsammans med glidmedel....

Hur konfronterar man henne med det här??? Hon är snart 16 fyllda.

Vi har tagit sakerna därifrån utan att ha sagt något.

Gråter 
    Men är du naiv? Det är väl klart att en sextonåring onanerar och har gjort så länge. Däremot bör hon ju skaffa sina egna leksaker och inte ta era.
  • Anonym

Kan ju va så att hon tycker det är dö-äckligt att ni "håller på med sånt" och inte vill att ni ska ha såna saker! Ni vet, som barn/ungdom vill man ju inte kännas vid att ens föräldrar har sex! 

• Anonym
    Anonym (mamma mu) skrev 2012-01-18 13:31:34 följande:
    Ni får sätta er ner och prata med henne båda två.
    Att det är era saker som hon inte får använda och när hon blir stor får hon
    köpa egna,   
    När hon blir stor? Hon är väl tillräckligt gammal för att fixa egna redan nu.
  • Anonym
    KimOfDrac skrev 2012-01-18 18:24:27 följande:
    hur fan då?
    På samma sätt som fäder lär sina söner att bygga en trädkoja, man visar så klart.
  • Anonym
    Akkakk skrev 2012-01-19 10:18:35 följande:
    Vad är skillnaden på sexleksaker "för en 16 åring" och sexleksaker för någon vuxen?
    Det står "från 16 år" på förpackningen antar jag.
  • Anonym

Varför i herrans namn förvarar ni era sexleksaker så att någon annan kan få tag på dem?

• Anonym
    Anonym (Moralhysteri) skrev 2012-02-03 08:41:19 följande:
    Jag kan köpa argumenten att det är moraliskt fel att dela sexleksaker med sina barn av samma skäl som man inte redgör för alla detaljer i ens sexliv, men att det är ohygieniskt?
    Jag vet inte hur TS använder sina leksaker, men alla våra pluggar, kulor och dildos rengörs noga EFTER varje användning. LIkadant som att man delar handdukar i familjen efter att de är tvättade.

TS kan inte ge sin dotter ett presentkort eftersom det av någon anledning anses vara fel för en 17-17.9 åring att köpa sexleksaker men det är ok för en 18 åring. Iallfall tolkar jag de flesta sexshopars 18 års gräns (inklusive kondomeriets) så.
    Det finns ju postorder. Jag finner det märkligt att en affär skulle ha en sådan policy med tanke på att man kan köpa kondomer i vilken mack som helst vid vilken ålder som helst. Lägg till att alla vet att många haft sex långt före sin 18-årsdag och det blir ännu märkligare.
Svar på tråden Min dotter....