Inlägg från: Anonym (Mållös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mållös)

Min dotter....

har varit inne i mitt och min mans sovrum och tagit sexleksaker. Min man tittade i vår byrålåda och upptäckte att några saker fattades. Eftersom vi bara bor här så är inga andra i vårt rum...

När han gick in i hennes rum så hittade han dessa i hennes byrålåda tillsammans med glidmedel....

Hur konfronterar man henne med det här??? Hon är snart 16 fyllda.

Vi har tagit sakerna därifrån utan att ha sagt något.

Gråter 

• Svar på tråden Min dotter....
  • Anonym (Mållös)

Tack för svaren..

Så klart vet jag och förstår att tonåringar onanerar.... men det har ju inget med det här att göra.  :-/

Sakerna hon tagit har hon inte tagit för att onanera...... I den lådan fanns det mycket och vissa saker som jag inte är megastolt över inför min dotter. Det hon tagit är bland annat en analplugg...................................

Jag kan inte säga när hon tog dom och jag vet inte heller om hon under den tiden var ihop med sin kille..... vilket iofs kvittar för jag orkar inte ens tänka tanken på att hon använt dom, vilket jag verkligen hoppas att hon inte har!!!!!

Får se om / hur och / när jag ska konfrontera henne, hon lär ju i alla fall bli varse att vi vet eftersom dom inte längre ligger i hennes byrålåda..... 

• Anonym (Mållös)
    Anonym (:-O) skrev 2012-01-18 16:20:42 följande:
    Konstig grej att göra! Hade jag hittat sånt i mina föräldrars rum hade jag gjort allt för att förtränga vad jag sett!!! Inte hade jag använt dem iallafall!

Göm dem och lämna en lapp i lådan att hon får köpa egna!  

Kanske tog hon dem för att väcka uppmärksamhet och visa att hon vet vad ni har för leksaker. Men andå konstigt gjort!    
    Jag säger samma som dig, hade jag sett detta i mina föräldrars låda hade jag nog dött en smula och försökt att förtränga det........

Extremt konstigt gjort! 
  • Anonym (Mållös)

Den som tror att jag trollar får gärna tro det... önskar med att jag gjorde det.

Jag har bestämt mig för att inte konfrontera henne med det här nu.

Ingen annan än hon kan ha tagit dom. Hon måste verkligen ha rotat i lådan för det låg inte synligt utan sakerna låg inlindat i en ica kasse  och under gardiner.

Ni som skriver att jag borde köpa egna åt henne....... vad ska jag köpa? De hon tog är ju knappast något för en 16 åring.

• Anonym (Mållös)
    Anonym skrev 2012-02-03 08:43:12 följande:

Varför i herrans namn förvarar ni era sexleksaker så att någon annan kan få tag på dem?

Vart tycker du att man ska förvara dom?

Jag har mina i byrån i sovrummet under en massa gardiner! 
Svar på tråden Min dotter....