Inlägg från: KatjaKinky |Visa alla inlägg
  • KatjaKinky

Min dotter....

Man gör mycket dumt när man är kåt. Så som hon gjorde när hon tog era sexleksaker. Ni kanske ska fundera på om ni ska använda dom efter henne...

Häng inte upp er på det här. Köp lite leksaker till henne, några dildos och pluggar. Ge det till henne och poängtera att ni inte uppskattar att hon snokar bland era saker eller tar saker från er. Lite pinsamt blir det men sedan är det ur vägen och problemet är löst också för henne.
    Fundera på om ni inte också ska ta och köpa en låta kondomer åt henne. Antagligen tycker hon det är pinsamt att köpa såna också, då hon inte vågar skaffa egna sexleksaker.

Lycka till, ha kul och var kåta!

• KatjaKinky
    kajsaa skrev 2012-03-02 19:12:49 följande:
    Varför tycker dom flesta här inne att mamman ska köpa sexleksaker till sin dotter? Onani är väl något högts personligt, och därför bör hon inte sno era grejer och ni heller inte köpa till henne! 

det är väl bättre att bara säga "jag vill inte att du rotar och själv våra privata grejer, vill du ha sådant får du skaffa det själv"
    Onani är personligt men nu har TS dotter gått över gränsen och varit och rotat i deras saker och tagit sexleksaker från dom. Om man ändå ska ta snacket att säga "nej" kan man väl också räcka ut en hand och köpa lite leksaker och kondomer till henne?
    Hon verkar ju inte ha fixat det hon behöver själv tidigare så varför skulle ett "nej" från mamma få henne att bli mer driven? Att skaffa sexleksaker själv i den åldern är lättare sagt än gjort. Tror många inte vågar gå in och handlar sexleksaker om man råkar ha turen att bo där det finns såna butiker. Och på nätet behöver man ofta vara fyllda arton för att få handla.
Svar på tråden Min dotter....