• Noname00

Min dotter....

Lätt som en sommarfjäril skrev 2012-01-18 13:49:13 följande:
    Nu har jag en dotter som är betydligt yngre än 16, men jag skulle absolut inte vara bekväm med att hjälpa henne köpa sexleksaker... och jag tror inte 16-åringar i allmänhet skulle vilja ha sin mammas hjälp med sådant... fast vad vet jag? Alla är olika.

Tror inte heller att hon kanske använt dem, utan mest varit nyfiken. Självklart är det inte OK att hon smugglar ut era sexleksaker till sitt rum. Jag antar att ni får ta tjuren vid hornen och prata med henne på ett snyggt sätt och sedan låter ni saken vara.
    Varför skulle en 16 inte vilja ha en dildo, många är sexuellt aktiva och har samlag vid 15-16 års ålder.

Det finns flera liknande trådar, en mamm som skrev då hun upptäckte att henne dildo luktade "kvinna" det visade sig att hennes dotter använt den.

Inget fel med en dildo.
  • Noname00
    Anonym (Mållös) skrev 2012-01-18 16:12:37 följande:

Tack för svaren..

Så klart vet jag och förstår att tonåringar onanerar.... men det har ju inget med det här att göra.  :-/

Sakerna hon tagit har hon inte tagit för att onanera...... I den lådan fanns det mycket och vissa saker som jag inte är megastolt över inför min dotter. Det hon tagit är bland annat en analplugg...................................

Jag kan inte säga när hon tog dom och jag vet inte heller om hon under den tiden var ihop med sin kille..... vilket iofs kvittar för jag orkar inte ens tänka tanken på att hon använt dom, vilket jag verkligen hoppas att hon inte har!!!!!

Får se om / hur och / när jag ska konfrontera henne, hon lär ju i alla fall bli varse att vi vet eftersom dom inte längre ligger i hennes byrålåda..... 

Hur gamla är ni föräldrar?
Svar på tråden Min dotter....