• Anonym (Mållös)

Min dotter....

har varit inne i mitt och min mans sovrum och tagit sexleksaker. Min man tittade i vår byrålåda och upptäckte att några saker fattades. Eftersom vi bara bor här så är inga andra i vårt rum...

När han gick in i hennes rum så hittade han dessa i hennes byrålåda tillsammans med glidmedel....

Hur konfronterar man henne med det här??? Hon är snart 16 fyllda.

Vi har tagit sakerna därifrån utan att ha sagt något.

Gråter 

• Svar på tråden Min dotter....
  • Lätt som en sommarfjäril
    Anonym (prata om det) skrev 2012-01-18 13:31:50 följande:
    Ni kan hjälpa henne att köpa något, sånt finns t.ex. på Tradera för en billig peng.
    Nu har jag en dotter som är betydligt yngre än 16, men jag skulle absolut inte vara bekväm med att hjälpa henne köpa sexleksaker... och jag tror inte 16-åringar i allmänhet skulle vilja ha sin mammas hjälp med sådant... fast vad vet jag? Alla är olika.

Tror inte heller att hon kanske använt dem, utan mest varit nyfiken. Självklart är det inte OK att hon smugglar ut era sexleksaker till sitt rum. Jag antar att ni får ta tjuren vid hornen och prata med henne på ett snyggt sätt och sedan låter ni saken vara.
  • Kimona

Är hon väldigt blyg så hade jag skrivit en lapp till henne och förklarat att man måste ha en egen. Det är ohygieniskt att dela med någon annan. Är hon ganska öppen hade jag sagt det till henne.

Sen hade jag köpt ett presentkort i en sådan butik och gett henne

• Alisa

Ta tillbaka sakerna, lämna en lapp (om ni tror att det blir jobbigt för henne att prata om det) där ni meddelar att sådant kan hon köpa själv, de ska inte delas med andra av hygienskäl (av moraliska inte heller mellan barn och föräldrar). Kan ni prata med henne så gör det istället för att hålla på med lappar. 

Smart KimofDrac med presentkortet!    

• Anonym (Mållös)

Tack för svaren..

Så klart vet jag och förstår att tonåringar onanerar.... men det har ju inget med det här att göra.  :-/

Sakerna hon tagit har hon inte tagit för att onanera...... I den lådan fanns det mycket och vissa saker som jag inte är megastolt över inför min dotter. Det hon tagit är bland annat en analplugg...................................

Jag kan inte säga när hon tog dom och jag vet inte heller om hon under den tiden var ihop med sin kille..... vilket iofs kvittar för jag orkar inte ens tänka tanken på att hon använt dom, vilket jag verkligen hoppas att hon inte har!!!!!

Får se om / hur och / när jag ska konfrontera henne, hon lär ju i alla fall bli varse att vi vet eftersom dom inte längre ligger i hennes byrålåda..... 

• Anonym (:-O)

Konstig grej att göra! Hade jag hittat sånt i mina föräldrars rum hade jag gjort allt för att förtränga vad jag sett!!! Inte hade jag använt dem iallafall!

Göm dem och lämna en lapp i lådan att hon får köpa egna!  

Kanske tog hon dem för att väcka uppmärksamhet och visa att hon vet vad ni har för leksaker. Men andå konstigt gjort!    

• Anonym (Mållös)
    Anonym (:-O) skrev 2012-01-18 16:20:42 följande:
    Konstig grej att göra! Hade jag hittat sånt i mina föräldrars rum hade jag gjort allt för att förtränga vad jag sett!!! Inte hade jag använt dem iallafall!

Göm dem och lämna en lapp i lådan att hon får köpa egna!  

Kanske tog hon dem för att väcka uppmärksamhet och visa att hon vet vad ni har för leksaker. Men andå konstigt gjort!    
    Jag säger samma som dig, hade jag sett detta i mina föräldrars låda hade jag nog dött en smula och försökt att förtränga det........

Extremt konstigt gjort! 
  • Anonym (Loloo)

Bläää använder hon sexleksaker som NI har använt. Äckligt tycker jag. Köp en egen dildo till henne och be henne låta bli era i fortsättningen!!!

• viseversa
    FruLiNi skrev 2012-01-18 13:38:35 följande:
    Det låter riktigt skevt att er dotter vill ha era sex leksaker. Kanske hon tog dem för att skoja med er, men att hon skulle använda dem verkar ju sjukt.

Aldrig någonsin att jag skulle vilja dela sexleksaker med mina föräldrar. Kräks
    ha ha exakt. äckligt som satan!
  • Anonym (Loloo)
    colanappen skrev 2012-01-18 13:39:18 följande:
    det är ju ionte alls säkert att hon använt dem... då hade hon nog lagt tillbaka dem för att ni inte skulle märka...
    hon kan ju ha tagit dem som ett hyss eller för att ni skulle reagera, hon kanske vill ha kontakt med er angående sex etc  och inte vill ta initiativ till en diskussion själv.
    det är väl bara ta upp frågan vi har tagit tillbaka våra saker och undrar varför du tog dem??
    ha ha hur naiv är du?? klart hon använt dem.
  • colanappen
    Anonym (Loloo) skrev 2012-01-18 16:23:45 följande:
    ha ha hur naiv är du?? klart hon använt dem.
    inte alls naiv men tror att man måste vara rätt skruvad för att använda sexleksaker man hittat isina föräldrars låda + inte lägga tillbaka dem i så fall så att de verkligen hajjar att man använt dem...
    nej jag försöker bara hitta en anledning som inte är fullt så äcklig 
Svar på tråden Min dotter....