• Anonym (Mållös)

Min dotter....

har varit inne i mitt och min mans sovrum och tagit sexleksaker. Min man tittade i vår byrålåda och upptäckte att några saker fattades. Eftersom vi bara bor här så är inga andra i vårt rum...

När han gick in i hennes rum så hittade han dessa i hennes byrålåda tillsammans med glidmedel....

Hur konfronterar man henne med det här??? Hon är snart 16 fyllda.

Vi har tagit sakerna därifrån utan att ha sagt något.

Gråter 

• Svar på tråden Min dotter....
  • Maniac

Ingen människa är väl så dum så man snor andras leksaker? Fy faan så vidrigt!!

• Anonym
    KimOfDrac skrev 2012-01-18 18:24:27 följande:
    hur fan då?
    På samma sätt som fäder lär sina söner att bygga en trädkoja, man visar så klart.
  • Kimona
    Anonym skrev 2012-01-18 20:02:59 följande:
    På samma sätt som fäder lär sina söner att bygga en trädkoja, man visar så klart.
    Jag vill inte ens veta längre............
  • Margaux
    Anonym skrev 2012-01-18 20:02:59 följande:
    Hahahahahaaaaa!
    För det är ju samma sak liksom.....

Jag hoppas för eran skull att ni skojar, ni som kommer med sådana anspelningar.
  • Anonym (vetande)
    Anonym (Mållös) skrev 2012-01-18 13:28:58 följande:
    Hur konfronterar man henne med det här??? Hon är snart 16 fyllda.

Vi har tagit sakerna därifrån utan att ha sagt något.
    Det kan ju mycket väl vara så att det är någon kompis som skojat med henne.
    Är det en låda hon använder ofta?
    Hon kanske inte ens visste att sakerna låg där, än mindre att de nu är borta!

Säg att ni städade i hennes rum, skulle lägga ner saker i en låda och hittade leksakerna.
  • hnnie

Fråga henne rätt ut bara. Hon lär bli lika generad som ni.

• Nattis90

Oj .. Kan ej förstå att hon vill använda samma som ens föräldar använder :S kanske ge henne en egen i present eller ett present kort på en sexshop ?

• Kalasbraigt

Hon vet redan att det är fel. Prata inte om det. Köp grejer till henne istället :)

• Anonym (Mållös)

Den som tror att jag trollar får gärna tro det... önskar med att jag gjorde det.

Jag har bestämt mig för att inte konfrontera henne med det här nu.

Ingen annan än hon kan ha tagit dom. Hon måste verkligen ha rotat i lådan för det låg inte synligt utan sakerna låg inlindat i en ica kasse  och under gardiner.

Ni som skriver att jag borde köpa egna åt henne....... vad ska jag köpa? De hon tog är ju knappast något för en 16 åring.

• Akkakk
    Anonym (Mållös) skrev 2012-01-19 09:52:54 följande:
    Ni som skriver att jag borde köpa egna åt henne....... vad ska jag köpa? De hon tog är ju knappast något för en 16 åring.
    Vad är skillnaden på sexleksaker "för en 16 åring" och sexleksaker för någon vuxen?
Svar på tråden Min dotter....