• Anton Chigurh

    3 sketna minuter. SNÄLLA FL. Få nu ut tummen !!!

    Tydligen startade jag tråden i helt fel avdelning. Provar här istället. Således :

    Vad fan kan ni inte ordna så att vi kan få åtminstone 3 minuter på oss och ändra i egna nyss postade inlägg, jag läser igenom både en och två gånger innan jag postar, lika förbenat blir det fel allt emellanåt. Det kan gälla allt från enkla stavfel till rena syftningsfel och då är det jävligt irriterande att inte kunna rätta till det lite smidigt.

    Så söta, rara, snälla, omtänksamma, älskvärda FL....fixa detta. Betydligt fler än gamle Anton skulle bli överlyckliga om detta enkla önskemål blev tillgodosett. Lovar.

    Ber å få tacka så väldans mycket på förhand. För det här förslaget räknar jag med kommer bifallas.

    Kram  //Anton.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Svar på tråden 3 sketna minuter. SNÄLLA FL. Få nu ut tummen !!!
  • Anton Chigurh
    Fru Forumvärden  skrev 2012-01-18 18:23:38 följande:
    Hejsan Anton!

    Det är ett förslag som har kommit upp tidigare.
    Vi får se vad som händer i framtiden
    "Vi får se vad som händer i framtiden" !!!!!!

    Va faen, Frun, det svaret är inte tillfyllest, det skall jag bara be å få tala om, nu tar du och ger samtliga medlemmar på REDAKTIONEN en redig spark i arslet så vi får lite ordning på torpet. Det går alldeles utmärkt å hälsa från gamle Anton. 

    Du kan ju nämna i sammanhanget att Fru Redaktörn blev väldigt sugen på Antons limpa tidigare, en sak som talar till min fördel. Eller hur ?

    Nåväl : Senast före februari månads utgång, februari 2012 således, så skall ändringen vara genomförd. Inga ursäkter, hur bra eller dåliga dom må vara, kommer att accepteras. 

    Hela FL kommer tjuta av glädje när mitt förslag har vunnit laga kraft. Tro mig,  Fru Forumvärden. Anton vet vad han talar om.

    Tack. {#emotions_dlg.flower}

    Mvh : Mönstermedlem //Anton
     
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 19:18:06 följande:
    "Vi får se vad som händer i framtiden" !!!!!!

    Va faen, Frun, det svaret är inte tillfyllest, det skall jag bara be å få tala om, nu tar du och ger samtliga medlemmar på REDAKTIONEN en redig spark i arslet så vi får lite ordning på torpet. Det går alldeles utmärkt å hälsa från gamle Anton. 

    Du kan ju nämna i sammanhanget att Fru Redaktörn blev väldigt sugen på Antons limpa tidigare, en sak som talar till min fördel. Eller hur ?

    Nåväl : Senast före februari månads utgång, februari 2012 således, så skall ändringen vara genomförd. Inga ursäkter, hur bra eller dåliga dom må vara, kommer att accepteras. 

    Hela FL kommer tjuta av glädje när mitt förslag har vunnit laga kraft. Tro mig,  Fru Forumvärden. Anton vet vad han talar om.

    Tack. {#emotions_dlg.flower}

    Mvh : Mönstermedlem //Anton
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-19 10:49:44 följande:
    Tack så mycket. {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-19 10:51:43 följande:
    Tack så mycket. {#emotions_dlg.flower}
    Varsågod! Jag kunde bara göra en tumme upp förut eftersom jag hade famnen full av bebis, men jag tycker din idé är fantastiskt bra! Och de borde verkligen införa detta omedelbart.
Svar på tråden 3 sketna minuter. SNÄLLA FL. Få nu ut tummen !!!