Anonym skrev 2012-01-31 00:50:39 följande:
Jo, jag brukar göra sådär,, men jag tror min osäkerhet kommer från när jag var yngre, innan jag hade samlag för första gången och bara runkade av killar,, det var en äldre kille jag strula runt med lite, jag var väl 13 eller något och han var 17-18 eller något och jag hade ingen aning om hur man skulle göra då det var första gången, och sedan kallade folk mig för runk*** junior, (mitt efternamn är stjärnorna, vill inte skriva ut det.)
Så han hade typ sagt till folk att jag var för hårdhänt,, men han var ju äldre och mer erfaren så jag tyckte det var väldigt orättvist av honom att säga så, han kunde sagt till mig hur han ville ha det istället... Så jag tror det kommer lite därifrån,,, jag gjorde inte om det där på länge efteråt... Och sedan sög jag inte av någon försen jag fick ett någorlunda stadigt förhållande när jag var 16..
Utav ungefär 25 har jag kanske sugit av 5,,, jag gillar det, men jag är väldigt osäker även fast jag gör som alla säger att man ska göra och jag känner efter och gör lite olika och ser vad killen reagerar på....
Jag brukar tycka om att rulla runt lite med kulorna och ge dom lite uppmärksamhet lite försiktigt sådär och sedan göra som du säger runka av samtidigt som jag slickar och pussar och suger...
Låter alldeles utmärkt tycker jag. Försök släppa osäkerheten. Killen du stötte på som ung var ett asshole, han hade snackat vad du än hade gjort, vissa bara är såna. Själv var jag HORA innan jag ens haft sex, för att jag vägrade ligga med de äldre killarna.... och då var jag hora och det fick ju allas yngre bröder minsann höra och jag med ungefär varje dag....

Skit stövlar finns det alltid och inget man gör eller inte gör är rätt i deras värld.
Sen finns det faktiskt dom som gillar hårdare tag också, verkligen hårdare tag...
Men de flesta normala människor säger ju till, hårdare, håll samma takt, sluta inte osv, sex är ett samspel en njutning och ansvar mellan två.
Jag älskar att ge oralsex, precis som du så går jag igång på att ge den njutningen, bara för att det är en njutning i sig.
Tycker du skall försöka släppa den där knäppa killens inverkan och ta åt dig av det som varit bra istället