Inlägg från: Anonym (Nyfiken!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Anonym (Nyfiken!)

Jag skrev att jag TROR.... Inte att jag vet!

• Anonym (Nyfiken!)

Tack!

Jag tycker det är jätte bra att ni vill skriva om det. Och tyvärr är ordet Fetish kopplat negativt eller sjukligt. Jag tycker det är fantastiskt med olika sexuella böjelser så länge det inte skadar andra.

Skriv gärna mer!!!    

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym skrev 2012-01-19 14:48:25 följande:
    Den dödade tråden direkt...
    Så får du inte skriva. Denna tråden är inte för folk som vill dömma utan för att kunna skriva med andra som har böjelser utöver missionen. 

Inga fördommar här!!!   
  • Anonym (Nyfiken!)
    Janice01 skrev 2012-01-23 08:30:46 följande:
    Då måste ni väl först hitta någon enormt tjock tjej som klarar av en näve i musen? Jag är normal och skulle aldrig klara av det! Vad får ni ut av det? Makt är det jag hört innan.

Varför skulle en tjocks tjej vara mer rymlig än en normal smal tjej????? 

Du blir ju i inte större i underlivet för att du blir fet? Allt handlar om muskler.  
  • Anonym (Nyfiken!)
    Janice01 skrev 2012-01-23 09:06:47 följande:
    Så säger alla tjocka människor ja...
    Men sanningen är en annan storlek på rumpan och därned fittan är så mycket större hos feta människor.

Ha ha ha ha ha!!!!!

Du har sååååååå fel... Jag hoppas verkligen inte att du är en framtida läkare 

• Anonym (Nyfiken!)
    Janice01 skrev 2012-01-23 11:11:27 följande:
    Oj vad många fetisar som slog bakut nu då!
    Du, jag är inte rädd för sådana anonyma stackare som du!

jag tycker du ska lämna denna tråden.

Denna tråden ska inte vara negativt betonad och nej jag är inte fet.

Jag har gått ner 56kg så jag vet hur man är när man är fet och att skriva som du gör passar inte in här.      
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (osäker) skrev 2012-01-23 11:12:13 följande:
    Jag vet att jag är riktigt pervers och skulle aldrig våga ta upp detta med min fru, men jag hade viljat att hon klädde sig i stringtrosor, rakade musen och gav mig en avsugning Skäms Jag förde lite försynt på tal en gång att jag skulle vilja bli avsugen men fick bara ett snäsigt "jag är ingen hora" tillbaka och sedan 3 månaders sexstrejk så jag tänker INTE föra det på tal igen.

Kanske blir man mer pervers när man är svältfödd på sex, eller så är man porrskadad, jag vet inte vilket. Hos oss är det missionären ett par gånger i månaden under täcket med släckt lampa som gäller Rynkar på näsan

oj...!

har du pratat med din fru om det? 

Sex är ju något man ska kunna prata om för att göra det roligare. 
  • Anonym (Nyfiken!)
    Smecker skrev 2012-01-23 14:01:38 följande:
    Det här är FL. "Kinky" är att svälja satsen och få en klatsch på rumpan.

Jag dubbel-dånar. 

ha ha ha ha ha håller med!!!!
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Matte) skrev 2012-01-25 09:39:03 följande:
    Trosor.
    Jag har en enorm fetish för trosor. Blir så jäääkla kåt av det och det är absolut det bästa plagget som finns. Är det någon mer än jag som tänder på detta plagg och vad tycker ni tjejer om att man har denna fetish? Är det konstigt eller ok att ha den?
    Du ska inte tycka det är konstigt. Att tända på något som kvinnliga trosor är faktiskt ganska vanligt och inget att skämmas över , tycker jag iallafall.

:)
Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....