• Anonym (Nyfiken!)

Berätta om era udda fetisher....

Hej!

Jag är nyfiken på andras fetisher. Jag har ännu inte hittat min och hoppas på att ni kan hjälpa mig att hitta den för jag tror nämligen att alla har en.

Snälla hjälp mig!!!!    

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 16:24
    Här dömmer man ingen och kommer inte med elaka svar.
    Här delar man med sig och kan utbyta fantasier.

• Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....
  • Anonym (Loloo)

Nej alla har inte alls någon fetisch. Vad har du fått det ifrån? 

• Anonym (Nyfiken!)

Jag skrev att jag TROR.... Inte att jag vet!

• TheTrader

Man kan ju gilla visa saker utan att det behöver kallas "fetish".

Jag ÄLSKAR när tjejer har långa välformade naglar. Det är sååå sexigt och en underbar känsla när det drar naglarna över kroppen.

Fetish? Nej, finns väl inget som heter "nagel-fetish" ? 

• Anonym

kille som gillar att ha damtrosor på mig, speciellt string....

• Anonym

Tror inte heller att alla har någon fetish, själv har jag en för galonkläder knäppt javisst men så är det.
    Fast jag vet inte om det verkligen är någon fetish bara för att jag råkar gilla att ha på mej regnkläder.

• Anonym (Loloo)
    Anonym skrev 2012-01-18 20:34:24 följande:
    Tror inte heller att alla har någon fetish, själv har jag en för galonkläder knäppt javisst men så är det.
    Fast jag vet inte om det verkligen är någon fetish bara för att jag råkar gilla att ha på mej regnkläder.

Jo det är en fetisch. Vet du inte vad som menas med fetisch?
  • Anonym (Loloo)
    TheTrader skrev 2012-01-18 16:40:05 följande:
    Man kan ju gilla visa saker utan att det behöver kallas "fetish".

Jag ÄLSKAR när tjejer har långa välformade naglar. Det är sååå sexigt och en underbar känsla när det drar naglarna över kroppen.

Fetish? Nej, finns väl inget som heter "nagel-fetish" ? 

Också en fetisch!
  • udda man lkpg

Jag gillar fötter.
    Sen har jag den där väldigt knäppa fantasin om att bli en gratis städslav åt en främmande kvinna och få slita åt henne utan att få nåt tillbaka. Var det tillräckligt udda?

• Anonym (Nyfiken!)

Tack!

Jag tycker det är jätte bra att ni vill skriva om det. Och tyvärr är ordet Fetish kopplat negativt eller sjukligt. Jag tycker det är fantastiskt med olika sexuella böjelser så länge det inte skadar andra.

Skriv gärna mer!!!    

• Anonym

Total fetish på håriga underliv... startade på mellanstadiet när en klasskompis hade en genomskinlig baddräkt där man såg en mörk trekant igenom... på den tiden var det en vanlig syn på stranden så mitt intresse växte! Nu gillar jag superhåriga fittor, extremt djuriskt och sexigt för mig.

(Tyvärr lever jag i fel tid, he he)

Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....