• Janice01

Berätta om era udda fetisher....

Anonym skrev 2012-01-19 14:48:25 följande:
    Den dödade tråden direkt...
    Varför då?
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-01-20 14:56:07 följande:
    Samma här :)
    Då måste ni väl först hitta någon enormt tjock tjej som klarar av en näve i musen? Jag är normal och skulle aldrig klara av det! Vad får ni ut av det? Makt är det jag hört innan.
  • Janice01
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2012-01-23 08:52:58 följande:

Varför skulle en tjocks tjej vara mer rymlig än en normal smal tjej????? 

Du blir ju i inte större i underlivet för att du blir fet? Allt handlar om muskler.  
    Så säger alla tjocka människor ja...
    Men sanningen är en annan storlek på rumpan och därned fittan är så mycket större hos feta människor.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-01-23 10:59:41 följande:
    Fy va jag tycker synd om dig!! Du har mycket kvar att lära dig!!

Prata inte högt om sånt där bara, då får du det inte lätt. Skulle nog avråda dig från att prata högt om nått innan du är riktigt påläst så slipper du avslöja din pinsamma brist på intelligens!
    Oj vad många fetisar som slog bakut nu då!
    Du, jag är inte rädd för sådana anonyma stackare som du!
  • Janice01
    Anonym (osäker) skrev 2012-01-23 11:12:13 följande:
    Jag vet att jag är riktigt pervers och skulle aldrig våga ta upp detta med min fru, men jag hade viljat att hon klädde sig i stringtrosor, rakade musen och gav mig en avsugning Skäms Jag förde lite försynt på tal en gång att jag skulle vilja bli avsugen men fick bara ett snäsigt "jag är ingen hora" tillbaka och sedan 3 månaders sexstrejk så jag tänker INTE föra det på tal igen.

Kanske blir man mer pervers när man är svältfödd på sex, eller så är man porrskadad, jag vet inte vilket. Hos oss är det missionären ett par gånger i månaden under täcket med släckt lampa som gäller Rynkar på näsan

Nej då! Det flesta tjejer gör gärna en sådan sak för sin kille! Stackare som stött på en så tråkig tjej i sängen! Om du läst trådar om vad tjejer gillar att suga av sin kille så hade du sett att det flesta njuter av det!
Svar på tråden Berätta om era udda fetisher....