• Anonym

Kan man verkligen råka skicka sms till fel person?

Jag vet inte vad jag ska tro.... fick nyss ett sms av min pojkvän där det stod: Hur är det? ska vi ses i veckan eller? puss.

En minut efter skickar han: oj det där sms kom till helt fel, skulle skicka till en kompis, men du vet jag är helt snurrig, är så van att skriva puss till dig.

Ska jag verkligen köpa det? jag har alltid litat på honom men vi har ett distansförhållande så det är ju inte jättelätt. Jag skrev att jag tyckte det var skumt och att jag mår dåligt nu och inte vet hur jag ska kunna tro det
    . Då skriver han att han blev väldigt ledsen nu och han inte kan vara tillsammans m någon som inte tror eller litar på honom. jag råkade skicka ett sms fel och du tror inte mig

Hjälp mig överreagerade jag?     

• Svar på tråden Kan man verkligen råka skicka sms till fel person?
  • miracle20

Det handlar väl inte om fel sms, det handlar väl om att han skrev puss till sin vän eller? Känns som han manipulerar ditt svar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Om han tänkte skicka det till en kompis så varför skrev han puss?! Att man kan skicka fel i telefonen är väl en sak men att man skriver helt fel är väl en annan. Ibland kallar min man dock min svåger för mitt namn så helt ska man nog inte lite på mäns hjärnor.
    Vad är din magkänsla?

• Anonym

Mitt ex skickade fel. Är framme vid dörren kommer du och öppnar. Varvid jag förundrat ringer och frågar om han är på väg hem han skulle ju åka iväg för sig själv en stund.
    Det skulle till en annan tjej. Men som sagt var, det är mitt ex nu Jag tror man känner i maggropen att det är fel. 

• Anonym (Lu)

Vill han göra slut för att du blev misstänksam? DET låter misstänkt om något...

• Höst flickan

lätt att skika fel, ja det är det..men då vet han ju inte att det är till dig....o då är ju pussen till någon annan....
    skulle dra öronen åt mig....el skriver han puss till sina polare?

• Fridhaa

Jag tycker att du överreagerar!
    Bara för att man skriver puss betyder inte detta att man ska pussas!
    Jag skriver puss, kram till många av mina vänner.
    När det handlar om att man ska ses och sedan puss? nja då har du inget att oroa dig för.
    Hade de varit du var så vacker igår puss!

• Höst flickan

Riktigt riktigt LÅGT av din snubbe att sen säga : jag kan inte vara ihop med någon som säger si el så...snacka om att han gör det lätt för sig genom att låta du få skulden till er separation...riktigt dåligt!!

• Anonym (Lu)
    Höst flickan skrev 2012-01-20 11:34:03 följande:
    Riktigt riktigt LÅGT av din snubbe att sen säga : jag kan inte vara ihop med någon som säger si el så...snacka om att han gör det lätt för sig genom att låta du få skulden till er separation...riktigt dåligt!!
  • MrsKnapa

Lita på din magkänsla, jag hade reagerat. Han säger att de blev felskickat, men pussen var till dig? Alltså menade han inte att skriva puss i messet som skulle till vem?? Brukar han skriva fel?

Svar på tråden Kan man verkligen råka skicka sms till fel person?