CopyThat skrev 2012-01-23 15:13:40 följande:
Jag menar också det och jag vet att jag har läst i andra trådar där folk har bett om att få vissa trådar bortplockade men att inget har hänt och att de inte ens har svarat dem på flera dagar. Det tycker jag är obehagligt att fl besitter rätter och äger därmed folks trådar. Jag tycker fl kan fixa så att man själv kan plocka bort vilka trådar som man vill och som man själv har startat. Det borde ju spara dem en hel del arbete om man gör arbetet själv. Eller varför vill de så bestämmt ha kvar trådarna?
Om du menar i dagsläget, så är det nog inte bara ett enstaka inlägg de bett om att få bortplockat. Och vad tycker du att de ska lägga tid på? Svara på alla förfrågningar som kommer in, eller beta av de anmälda inläggen som också flödar i detta nu?
Och hur tror du att det skulle se ut, om varje enskild medlem kunde plocka bort inlägg och trådar hur som helst? Sen är det ju ett faktum, att det är ett forum som många använder för att söka info...om sjuka barn te x, eller hur man ansöker om grav.penning os v. Då finns det ju en viss tjusning med att kunna gå in och söka en sån tråd här.
Det finns liksom en tanke med att inte låta användarna moderera forumet lite som de vill.
Och som det står, det du skriver i forumet....är under DITT ansvar. Tänk efter innan du postar, simpelt!