• Anonym

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 22:37:32 följande:
    Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     
    Hur liten pratar vi om? 
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 22:51:10 följande:
    Som en tumme.....

Med fullt stånd?
  • Anonym

Okej. testa absolut. det är väl ingen hemlis att det kommer att kännas mindre än en medel/stor.

• Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:02:20 följande:

Som en normal tumme....Svårt att beskriva...

Kan du uppskatta det i cm?
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:13:43 följande:
    8-10 cm
    Ja ni kvinnor har det då inte svårt jämfört med killar.
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:33:56 följande:
    Vad menar du?
    Jag menar att ni har ingen storlek att behöva oroa er över som män har. 
    Är inte ni nöjda med eran fitta eller bröst så går det alltid att fixa via ett kirurgiskt ingrepp, för en kille finns det dock inget som funkar när det kommer till att få en större penis i erigerat tillstånd.
    Du som kvinna kommer aldrig någonsin att få uppleva den hopplösheten och känslan av att inte räcka till eller vara bra nog.
    Kortfattat så tycker jag att du ska hålla käften och sluta klaga, eller så säger du som du tycker till killen, chansen finns dock att han har ihjäl dig.
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:13:43 följande:
    8-10 cm
    Nä är vi där igen. Varför saknar kvinnor totalt ögonmått? Ja jag tvivlar inte på att den är liten men ingen jävel har en tumme på en decimeter.
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-21 00:35:19 följande:
    ok jag förtydligar....grov som en tumme o kanske 8-10 cm Lång
    /facepalm
  • Anonym

asch det finns saker som e mycket mer allvarliga, men skämt o sido, försök han kanske överraskar dej=)

Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp