• Anonym (Hjälp)

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp
  • studentbruttan29

Kommer aldrig funka i längden. Tyvärr. Mini är mini och det spelar ingen roll hur bra de är på förspel - efter ett tag längtar man ändå efter en man som kan "fylla en".

• gröna L

Jag har ingen egen erfarenhet av minis, men du får väl lov att prova i alla fall! Ingen mening att få panik innan du ens provat den Glad

• Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 22:37:32 följande:
    Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     
    Hur liten pratar vi om? 
  • irriter ande

Provkör i alla fall - han kanske vet hur man använder den

• Anonym (Hjälp)
    Anonym skrev 2012-01-20 22:44:35 följande:
    Hur liten pratar vi om? 

Som en tumme.....
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 22:51:10 följande:
    Som en tumme.....

Med fullt stånd?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym skrev 2012-01-20 22:52:04 följande:

Med fullt stånd?
    Japp.....
  • irriter ande

Provkör så får du veta mer

• Anonym

Okej. testa absolut. det är väl ingen hemlis att det kommer att kännas mindre än en medel/stor.

Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp