Min penis är bara 15 cm
Hur ska jag göra för att hantera dessa tankar? Kan tillägga att hon jag hade sex med var äldre än mig...
5 cm är normalt!!
15 cm är större än normalt
Men gud vilken tjej, skulle kunna tänka mej att hon slagit vad med en kompis om att säga så där efter sexet eller nåt sånt (Eller så va det hon som hade sönder knullad vagina).
Du ska inte skämmas, min killes snopp är 15cm och han är bättre och skönare i sägen än dom ändra jag har legat med som har haft större snopp!
Strongt gjort att vänta med oskulden tills 25år!! :)
Ja har varit me killar som har haft runt 11 - 18 cm o de har gått bra= skönt men nuvarande mannen har mellan 25-28 o det är inte kul, får ont varje gång, tom blöder ibland.
Men alltså... att fixera sig enbart vid längd????? Visst spelar det roll. Min man är 21-22cm och passar mig finfint, men OMKRETS är väl sååååå viktigt eller? Och att kuken har skön form, rak och ståtlig. Sen kan man ju lägga till tunga, händer, fantasi, uthållighet... Lång och smal har jag haft... ingen succé. PTV funkade inte heller, gjorde ont. Jag erkänner öppet att för liten aldrig funkat för mig, och inte för nån tjej jag träffat faktiskt. Men det handlar väl om att träffa rätt person och det går ju bara om man ger sig ut och testar. De killar jag dumpat pga dålig sex, och för liten penis, har jag aldrig kränkt eller kritiserat. Onödigt. Lycka till.
Min är också 15 vilket är medel. Påståeligt. Trots detta säger min fru att jag är den näst minsta hon har vart med av 9? Svårt att smälta speciellt med tanke på att jag aldrig innan vart det minsta bekymmrad över min storlek innan jag hörde det!
Det knäckte mig ändå på något sätt. Hon skrattade/fnissade lite när hon sa att min var liten. Sen ville hon gå och jag frågade om vi kunde höras/ses igen. Men då sa hon att det kanske inte är en sån bra idé...