• Anonym

Min penis är bara 15 cm

Jag förlorade oskulden förra året. Var 25 när det hände, så ganska sent för de flesta. Tjejen jag hade sex med sa efter sexet att jag hade en liten kuk och att hon inte ville dejta mig mer. Blev helt knäckt efter detta. Kände ingen lust alls och när jag tänkte på sexet vi hade så känner jag ett äckel. Var väldigt sugen innan, men nu får jag bara ångest när jag tänker på hela grejen...

Hur ska jag göra för att hantera dessa tankar? Kan tillägga att hon jag hade sex med var äldre än mig... 
  • Svar på tråden Min penis är bara 15 cm
  • Anonym

Men gud vilken tjej, skulle kunna tänka mej att hon slagit vad med en kompis om att säga så där efter sexet eller nåt sånt (Eller så va det hon som hade sönder knullad vagina). 
    Du ska inte skämmas, min killes snopp är 15cm och han är bättre och skönare i sägen än dom ändra jag har legat med som har haft större snopp!  

Strongt gjort att vänta med oskulden tills 25år!! :)

• Anonym

Ja har varit me killar som har haft runt 11 - 18 cm o de har gått bra= skönt men nuvarande mannen har mellan 25-28 o det är inte kul, får ont varje gång, tom blöder ibland.

• Anonym

Men alltså... att fixera sig enbart vid längd????? Visst spelar det roll. Min man är 21-22cm och passar mig finfint, men OMKRETS är väl sååååå viktigt eller? Och att kuken har skön form, rak och ståtlig. Sen kan man ju lägga till tunga, händer, fantasi, uthållighet... Lång och smal har jag haft... ingen succé. PTV funkade inte heller, gjorde ont. Jag erkänner öppet att för liten aldrig funkat för mig, och inte för nån tjej jag träffat faktiskt. Men det handlar väl om att träffa rätt person och det går ju bara om man ger sig ut och testar. De killar jag dumpat pga dålig sex, och för liten penis, har jag aldrig kränkt eller kritiserat. Onödigt. Lycka till.

• Anonym
    Anonym (15) skrev 2012-01-22 06:30:09 följande:

Min är också 15 vilket är medel. Påståeligt. Trots detta säger min fru att jag är den näst minsta hon har vart med av 9? Svårt att smälta speciellt med tanke på att jag aldrig innan vart det minsta bekymmrad över min storlek innan jag hörde det!

Men det beror ju på hur man som tjej väljer. Jag upplever också att de jag tidigare varit med har haft över medel. Men så när jag tänker efter vad de hade gemensamt så har jag bara gått på väldigt självsäkra killar. Och jag tror att även om det finns undantag så har sannolikt de självsäkra killarna större medel vad gäller kukstorlek än de mindre självsäkra. I alla fall i ung ålder, innan de inser att kukstorleken inte är allt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-22 11:44:11 följande:
    Men alltså... att fixera sig enbart vid längd????? Visst spelar det roll. Min man är 21-22cm och passar mig finfint, men OMKRETS är väl sååååå viktigt eller? Och att kuken har skön form, rak och ståtlig. Sen kan man ju lägga till tunga, händer, fantasi, uthållighet... Lång och smal har jag haft... ingen succé. PTV funkade inte heller, gjorde ont. Jag erkänner öppet att för liten aldrig funkat för mig, och inte för nån tjej jag träffat faktiskt. Men det handlar väl om att träffa rätt person och det går ju bara om man ger sig ut och testar. De killar jag dumpat pga dålig sex, och för liten penis, har jag aldrig kränkt eller kritiserat. Onödigt. Lycka till.

Frågan är ju vad för liten är?

15 cm är medel och funkar det inte för någon tjej du träffat så är det ju uppenbarligen något konstigt, eftersom det innebär att ingen tjej vill ha en kuk som kanske 80% av killarna har? Om det inte funkat så låter det som kraftiga hjärnspöken om man inte kan hitta sätt att bli tillfredsställd på sexuellt när det gäller 15 cm.

Men tur nog så finns det tjejer som värdesätter helheten i sexet utan fixerade ytliga krav.   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-22 11:56:04 följande:
    Men det beror ju på hur man som tjej väljer. Jag upplever också att de jag tidigare varit med har haft över medel. Men så när jag tänker efter vad de hade gemensamt så har jag bara gått på väldigt självsäkra killar. Och jag tror att även om det finns undantag så har sannolikt de självsäkra killarna större medel vad gäller kukstorlek än de mindre självsäkra. I alla fall i ung ålder, innan de inser att kukstorleken inte är allt.

Jag har upplevt tvärtom vad gäller kukstorlek. När jag var ungdom, är snart 32 år idag, så upplevde jag aldrig eller sällan sådant fokus på kukstorlek som jag upplever idag. Helt klart i min värld är att det blivit ytligare och ytligare med åren, frågan är vart och när det slutar och hur illa det slutar för samhället.
  • Anonym

Det knäckte mig ändå på något sätt. Hon skrattade/fnissade lite när hon sa att min var liten. Sen ville hon gå och jag frågade om vi kunde höras/ses igen. Men då sa hon att det kanske inte är en sån bra idé...

Svar på tråden Min penis är bara 15 cm