• Anonym

    Min penis är bara 15 cm

    Jag förlorade oskulden förra året. Var 25 när det hände, så ganska sent för de flesta. Tjejen jag hade sex med sa efter sexet att jag hade en liten kuk och att hon inte ville dejta mig mer. Blev helt knäckt efter detta. Kände ingen lust alls och när jag tänkte på sexet vi hade så känner jag ett äckel. Var väldigt sugen innan, men nu får jag bara ångest när jag tänker på hela grejen...

    Hur ska jag göra för att hantera dessa tankar? Kan tillägga att hon jag hade sex med var äldre än mig... 
  • Svar på tråden Min penis är bara 15 cm
  • Anonym (öö?)

    Den där tjejen var bara en idiot du råkade ligga med. 16 cm är vad jag har att handskas med hemma, och jag hade inte valt en större!!

  • siamesia

    Snälla, söta TS!

    15 cm. är en helt normal storlek på penis! Det är inget som helst fel på din storlek!

    Jag blir ledsen av att läsa att du tappat lusten till sex och att du känner ångest inför det på grund av tjejens kommentar. Jag tycker att det var väldigt plumpt av henne att uttrycka sig på det sättet och tycker inte att det låter som någon bra tjej för dig, så var glad åt att det slapp bli nåt mer mellan er!

    Vad folk än säger så är det dessutom så att storleken på penis har en marginell betydelse för sexlivet. Om man har en jättebamsepenis eller en väldigt, väldigt liten penis (bara någon centimeter lång) kan det förstås leda till vissa problem, men när allt kommer till kritan är det inte så mycket penisen och dess utseende eller storlek som avgör om man kan ha lustfyllt och njutbart sex eller inte.

    Du måste försöka släppa tankarna på det som den här uppenbarligen omogna och okänsliga tjejen kläckte ur sig (förmodligen var det inte ens din penis som var den egentliga orsaken till att hon inte ville träffas mer, utan bara nåt hon tog till som en ursäkt) och flytta fokus.

    Det bästa du kan erbjuda en tjej är en lustfylld och engagerad älskare som verkligen bryr sig om henne och är lyhörd och intresserad av ett samspel med henne, och som har en villig och tänd penis! Fokusera på att hitta både din egen och hennes njutning och våga vara lekfull och prova dig fram till vad som känns skönt för er båda.

    Din femtoncentimeters penis kommer absolut kunna göra många kvinnor nöjda om du bara vågar njuta och känna lust och ge samma sak till tjejen, jag lovar!

  • whitetrach86

    1 tjejen är ju bra knäpp eller en sån där som tycker att allt under 25cm är litet.

    Du vet väl att normen ligger på 12-13cm?

     

  • KaneL7

    Vad var de för brud egentligen? Strunta i vad hon sa! Det var bara otroligt omoget, och antagligen för att trycka ner dig på något sätt.

    Jag har aldrig mätt min killes snopp, men jag kan uppskatta den till femton-sjutton cm vid stånd. Och precis som "Anonym (öö?)" så skulle jag inte valt en större. 

  • Velputte

    Herregud vilken jäkla stil av henne! 

    Strunta i henne helt och skaffa dig ny och skönare erfarenhet med en annan kvinna som vet hur man uppskattar det manliga organet :)   

  • IsDimma

    15 cm är helt normallångt *låter så pedagogisk jag kan*. Ditt ex är antingen okunig, dum eller så ville hon bara trycka ner dig i skorna av någon annan anledning.

  • plast killen

    Om hon inte kan ta hela i munnen så kan hon inte kalla den "liten". De e normal storlek! Duger den inte åt henne så e de hennes förlust och troligen e de hon som är för slapp i musen! ;)

  • Anonym (lyckligt gift)

    Jag var 19 när jag blev tillsamman med min man. Han har 14 cm och  passar mig perfekt. Vi har varit tillsamman i 17 år nu. Låt inte en idiot förstöra ditt självförtroende!

  • Anonym (10x10)

    Bruden var en idiot!

    Jag har 10 cm lång kuk och har haft ett lysande bra sexliv i 30 år. Gaska upp dig och hitta nån ny, alla tjejer är inte idioter!


    plast killen skrev 2012-01-21 21:45:59 följande:
    Om hon inte kan ta hela i munnen så kan hon inte kalla den "liten".
  • Umeåtjej22

    Håller med alla andra! Det är helt normalt.. min sambo har någonstans 15-17 vid stånd och han är en av de större jag haft. Lycka till och hoppas du glömmer den där idioten!

Svar på tråden Min penis är bara 15 cm