Inlägg från: Anonym (Snäckan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snäckan)

Min penis är bara 15 cm

Har inte läst alla svar 

Jag tycker du ska bara din kuk med stolthet, alla människor är olika. skit i henne, vem säger hon har rätt att kritisera en annan människa, det finns tjej som vill ha större och andra som vill ha mindre precis som killar när det gäller bröst. Så häng inte upp dig på henne har sex det är kul och skit i vad andra säger glöm inte skydda dig bara:)

• Anonym (Snäckan)
    Anonym skrev 2012-01-23 09:43:03 följande:
    Ja, vill ha är väl en sak, men att ha det som KRAV vad gäller storlek är något helt annat, i alla fall för mig. Jag kan FÖREDRA något om jag får välja, men det betyder inte att jag inte skulle kunna tänka mig att ha ett förhållande med en som inte har det. Det finns mycket som är att FÖREDRA att en partner har, men jag kommer aldrig hitta någon som är precis så som jag vill ha denne på alla punkter.
    Nä så är det väl för alla vi har alla våra fel och brister det är det som gör oss unika.

• Anonym (Snäckan)
    Schnitzel skrev 2012-01-23 10:13:47 följande:
    ,

Det är mycket enkelt broder, handlar om fysik. En slapp fitta behöver en fet kuk, en tight fitta behöver inte en fet kuk :) Så de e bara att prova olika tjejer tills du stöter på en som du passar både psykiskt och fysiskt med. Det finns inte bara ett kjoltyg här i världen, synd att du stötte på en slappf*tta som nr 1.

Ciao
    haha bra skrivit:)
  • Anonym (Snäckan)

Jag fattar inte, jag har kompisar som är singlar som alltid prata om vilken storlek killen har och hur han är i sängen osv, sen kollar dom på mig och jag fattar inte varför man måste berätta om det för sina kompisar, en kille som jag har sex med berätta jag inget om även om han är kass eller den bästa jag haft,
    det kan ju beror på att just vi inte "klickade" i sängen,  varför ska han få dåligt rykte för de? Varför ens berätta sådana saker ? Det är för mig en gåta

• Anonym (Snäckan)
    Anonym skrev 2012-01-30 18:25:03 följande:
    Omogna och ytliga personer sysselsätter sig med sånt och lägger allt värde i det.

Är tillsammans med en underbar tjej nu, skiter det sig är jag inte direkt sugen att försöka hitta någon ny för ett förhållande, då 95% av alla tjejer verkar så ytliga och ruttna att man inte känner att det är värt det längre. Jag vill inte ha en ytlig brud som snackar om mig och mina egenskaper med sina tjejpolare på så vis som du nämner. Sådana klarar jag mig utan.

Börjar tvivla på om det ens finns några tjejer värda namnet längre, som värdesätter annat än en bamsekuk och har förmåga att ha lite djup i sig.  
    Tack du slog mig rakt i ansiktet för jag är ingen sådan brud
  • Anonym (Snäckan)
    Anonym (perfekt) skrev 2012-01-30 18:32:18 följande:
    Jag hade lätt dejtat dig om jag inte varit gift. Gillar analsex o då funkar det inte med för stora kukar... Hoppas du kan komma över det som hänt dig, prata med en terapeut kanske? Lycka till kramar!
    Vem snackar du med?
  • Anonym (Snäckan)

Det handla om teknik inte storleken

• Anonym (Snäckan)
    Anonym skrev 2012-01-30 18:44:57 följande:
    Varför tar du åt dig i så fall? Jag skrev om hur de tjejer du kände brukade agera, inte du själv.
    Jag läste fel tyckte du skrev att alla tjejer förrutom din tjej va ytliga och dumma
  • Anonym (Snäckan)
    Anonym (perfekt) skrev 2012-01-30 18:50:24 följande:
    vaginal penetration ger mig tyvärr inget :( känner inte av det har aldrig hittat g-punkten och tycker mest det skaver :( men som sagt det är ju sån jag är anatomiskt så det är inget jag styr över. tycker faktiskt det är TRÅKIGT att jag inte kan komma vaginalt som många andra kan!
    Tror inte många tjejer kan det
  • Anonym (Snäckan)
    Årsta skrev 2012-01-30 19:05:35 följande:
    g-punkten är en myt.
    Är du full? det är det inte 
Svar på tråden Min penis är bara 15 cm