vad är eran hobby? jag har ingen...
Jag är en 22 årig tjej som inte har något intresse.. Jag är less på att komma hem från jobbet och känna mig rastlös och uttråkad.. så snälla hjälp Har ni någon rolig hobby att dela med er av?
Jag är en 22 årig tjej som inte har något intresse.. Jag är less på att komma hem från jobbet och känna mig rastlös och uttråkad.. så snälla hjälp Har ni någon rolig hobby att dela med er av?
Jag har häst.
MIn hobby är mina djur, 5 katter och 1 hund, samt fotografering. Sen har ju jag tre barn i olika åldrar oxå som tar tid.
Har väl inte någon klockren hobby så... Jag ser väldigt mycker på serier och filmer! Antar att man kan räkna det som en hobby eftersom jag gör det mycket på fritiden :P Läser också mycket i perioder.... Finns det inget som du känner lite extra för?
Jag handlar och säljer (begagnade) barnkläder Gillar också att baka, städa och gå i skogen (helst själv)
Jag skjuter luftgevär.
Jag har många men brygga vin är en av dem.
Slafsigt och pyssligt och det tar lång tid men det är jättekul!
Jag har en hund som jag tycker om att pyssla med och gå ut och gå fota lite, läsa böcker titta på film träna finns ju massor utav saker att göra en väninna till mig har tex städa som hobby. Gör någonting du tycker om =)
Jag skriver poesi, noveller och romaner. Fotograferar och redigerar sedan i Photoshop. Jag brukar även sysselsätta mig med att analysera filmer. Vad mer? TV-serier, litteratur, matlagning och Google. Yup, jag är seriös. Google är fantastiskt!
Lite "udda" hobbies kanske, men det duger för mig.
Uj, vart skall man börja?
Jag bloggar, fotograferar, samlar whiskeyflaskor, spelar datorspel, bygger om möbler, scrapbookar, skriver, målar, dekorerar, uppfinner, sitter här, sitter där och den enda hobbyn jag aldrig skulle få för mig att göra är väl träning. USH!
Finns det något tråkigare än att lyfta på något som inte har en anledning att transporteras från punkt a till b?
Jag fiskar, medlem i folosof-klubben, läderarbetar, 3d-caddar etc. Det finns väl hur mycket som helst egentligen, då det vore enklare att räkna upp det man inte höll på med.
Jag scrapbookar, ritar, kollar serier och nu ska jag börja träna också :)