• RestoreMe

    Ange våra kommentarsnummer

    Hej, i favoritforumen kan jag ibland vilja titta tillbaka vad jag skrev, om det var länge sen. Då kan det vara drygt att bläddra sig fram, om många nya kommentarer lagts till i inlägget.

    Nu förenklar jag sökandet genom att skriva en ny kommentar och sen välja "visa endast", känns sådär eftersom jag då kanske inte är så engagerad.

    Så mitt förslag:

    I kommentarsrutan nedan forumtråden, skulle ni kunna lägga in de kommentarsnummer som vårt alias, anonymt eller det riktiga har i inlägget. Det vore jättebra, så kan vi följa upp våra egna kommentarer och hålla "vår egen tråd" sammanhängande i foruminlägget.


    Våga se och förändra
  • Svar på tråden Ange våra kommentarsnummer
  • SilverWoman

    jag förstår inte. Det finns ju kommentarsnummer till vänster av kommentaren. Jag har nu nr #1. Har jag missförstått det du menade?Skrattande

  • SilverWoman
    SilverWoman skrev 2012-01-22 19:01:09 följande:
    jag förstår inte. Det finns ju kommentarsnummer till vänster av kommentaren. Jag har nu nr #1. Har jag missförstått det du menade?Skrattande
    nej till höger
  • ViTvåBlirTre
    SilverWoman skrev 2012-01-22 19:01:09 följande:
    jag förstår inte. Det finns ju kommentarsnummer till vänster av kommentaren. Jag har nu nr #1. Har jag missförstått det du menade?Skrattande
    men d kommer du nog inte ihåg när här e 250 sidor med kommentarer o du vill hitta just din kommentar som har nr. 24 (till exempel) så nej d va inte d TS menade.
    Ts mena att d här under där man skriver ska stå vilket nummer man har på kommentarerna man skrivit tidigare Tex:
    #1
    #24
    #37 osv.

    e du med? Glad
  • RestoreMe
    ViTvåBlirTre skrev 2012-01-22 19:05:44 följande:
    men d kommer du nog inte ihåg när här e 250 sidor med kommentarer o du vill hitta just din kommentar som har nr. 24 (till exempel) så nej d va inte d TS menade.
    Ts mena att d här under där man skriver ska stå vilket nummer man har på kommentarerna man skrivit tidigare Tex:
    #1
    #24
    #37 osv.

    e du med? Glad
    Juust så Skrattande
    Våga se och förändra
Svar på tråden Ange våra kommentarsnummer