Jag skäms så över min kropp!!!!
Anonym (den onde, den...) skrev 2012-01-24 00:45:27 följande:
Jag har en bekant, en man på runt 30, har en kroppsform som en korpulent 70-åring, är tunnhårig (inte kal uppepå utan tunnhårig över hela huvudet) och envisas med att ha håret längre än rakat, gulbruna tänder och uppvisar ofta en mental mognad under en tonårings. Det snällaste man kan uttrycka om denne man är att han är rätt trevlig. Han är gift (visserligen med en rugguggla), har jobb, bil, körkort och bor i radhus.Jag lovar att INGEN, varken TS eller någon annan här på FL kommer i närheten av denne man och hans fru i brist på skönhet (Gud bevare dess eventuella barn
), ty sådan har aldrig skådats i det verkliga livet av mig under mina 38 år i livet.---
TS det sitter i ditt huvud! Det är säkert inget större fel på dig. Vi matas dagarna i ända med bilder på perfekta kroppar och ansikten, men faktum är att de flesta vanliga människor inte ser ut så där. Och vad det än är för fel och skavanker som du ser så kan jag lova dig att dessa inte alls är lika framträdande när andra människor tittar på dig. Sök professionell hjälp om du måste, du kan inte leva så här. Du är bara 26 och har nästan hela livet framför dig, snälla ta vara på det. Sträck på dig och ut i solen!