• Anonym

jag blir jättevåt

Vad kan man göra så man inte blir jättevåt?
    jag har nyligen träffat en man som jag i princip bara behöver titta på så plaskar det.
    jag gillar bondage oxå. Nu har jag blivit lite orolig för om jag t.ex blir bunden ståendes med benen brett isär o han smeker mig o så, sen bara droppar o droppar det.
    han har sagt att jag har ovanligt lätt att bli kåt och jag skäms lite för det.

är det ok behöva torka sig i sexakten? känns som att det skulle kanske bli avtändad o behöva torka sig hela tiden. 
    nån där ute som känner igen sig, vad gör ni åt saken? 

• Svar på tråden jag blir jättevåt
  • Anonym

Jag blir också riktigt vått. Fast inte så att d droppar direkt kanske. Jag stör mig på det, men killarna verkar gilla det å blir tända på det. Jag behöver inte ens vara kåt för att jag ska bli våt. Räcker att killen fingrar mig lite så kommer det. Tycker det är lite skumt. Men men. Gör ingenting åt det. Finns väl inte så mycket att göra åt det?

• Binary

Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men jag finner det upphetsande att verkligen få ett fysiskt "bevis" på att min partner är upphetsad och njuter. Att det blir lite blött i sängen... vad gör väl det när det finns tvättmaskiner?

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-01-24 01:30:09 följande:
    Jag blir också riktigt vått. Fast inte så att d droppar direkt kanske. Jag stör mig på det, men killarna verkar gilla det å blir tända på det. Jag behöver inte ens vara kåt för att jag ska bli våt. Räcker att killen fingrar mig lite så kommer det. Tycker det är lite skumt. Men men. Gör ingenting åt det. Finns väl inte så mycket att göra åt det?

Jag skrev detta i lägget. Lade till ett nick. Det som kan vara jobbigt på ett sätt är att det inte direkt blir någon friktion när jag är äckligt våt. Känns ju nästan ingenting. Bara blask. Haha :) eller hur man nu än ska förklara.
  • Anonym

Nu är jag kille så jag bli inte våt, dock får jag stånd väldigt lätt. Men det kanske är mindre ovanligt iof... Glad

Jag bara tänker det att du kanske inte ska se det som ett problem. Den jag umgås med blir också väldigt våt, ibland så det kan rinna lite längs benen, men jag tycker faktiskt bara det är upphetsande. Ialla fall så lever jag i tro att det på något sätt har ett samband med hur upphetsad hon är och då är det ju bara en bekräftelse på att hon är tänd på mig och att det jag gör är skönt. Att hon dessutom blir lika lätt kåt som jag ser jag inte heller som en nackdel. Snarare tvärt om.

Något som hon ibland kan oroa sig för är att det skulle kännas mindre för mig som kille när hon är väldigt blöt, men jag tycker inte det faktiskt. Visst det känns annorlunda, men inte mindre eller sämre så att säga.

Fråga din kille vad han tycker om det? Ser han det som ett lika stort problem att du blir väldigt blöt som du? Jag menar, det värsta som kan hända är att man får byta sängkläder liksom.

Lycka till!

• Tom Araya
    Anonym (1) skrev 2012-01-24 01:37:10 följande:
    Jag skrev detta i lägget. Lade till ett nick. Det som kan vara jobbigt på ett sätt är att det inte direkt blir någon friktion när jag är äckligt våt. Känns ju nästan ingenting. Bara blask. Haha :) eller hur man nu än ska förklara.
    Vill jag ha friktion tar jag ett sandpapperSkrattande....det är trycket från din kramande fitta som känns skönt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-24 01:26:16 följande:
    jag har nyligen träffat en man som jag i princip bara behöver titta på så plaskar det.
    jag gillar bondage oxå. Nu har jag blivit lite orolig för om jag t.ex blir bunden ståendes med benen brett isär o han smeker mig o så, sen bara droppar o droppar det.

är det ok behöva torka sig i sexakten? känns som att det skulle kanske bli avtändad o behöva torka sig hela tiden. 
    Just din beskrivning att det skulle droppa när du står bredbent - det är ju fantastiskt! Vilken syn det vore, är helt underbart med våta kvinnor, finns inget bättre. Hellre vått och glidigt än torrt och tight... utan tvekan!
  • Jonatan01
    Anonym skrev 2012-01-24 01:26:16 följande:

Du ska inte göra något, var glad istället att du blir blöt. Tror din kille gillar det med.
  • Anonym
    Jonatan01 skrev 2012-01-24 09:19:23 följande:
    Du ska inte göra något, var glad istället att du blir blöt. Tror din kille gillar det med.
    Håller med
  • Anonym

ok tack för svar. 
    grejen är det att jag inte varit så här innan jag träffa honom, kanske nångång ibland med ex-pojkvänner. Men nu är det hela tiden, och jag vet inte riktigt vad han tänker när han bara behöver lägga sig bredvid mig och fittan är verkligen PLASKBLÖT alltså inte LIIITE
    Han kanske känner att han vill jobba på sina förspels -skills men jag är kåt på en minut och bara hoppar på honom :D han behöver inte ens börja.. stackarn

Igår kväll titta han på mig som om jag var en alien när han kände efter och det var vått över hela fittan, låren och bakåt rumpan.
    Först var han ju smickrad men nu vet jag inte längre... 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-24 12:48:45 följande:
    ok tack för svar. 
    grejen är det att jag inte varit så här innan jag träffa honom, kanske nångång ibland med ex-pojkvänner. Men nu är det hela tiden, och jag vet inte riktigt vad han tänker när han bara behöver lägga sig bredvid mig och fittan är verkligen PLASKBLÖT alltså inte LIIITE
    Han kanske känner att han vill jobba på sina förspels -skills men jag är kåt på en minut och bara hoppar på honom :D han behöver inte ens börja.. stackarn

Igår kväll titta han på mig som om jag var en alien när han kände efter och det var vått över hela fittan, låren och bakåt rumpan.
    Först var han ju smickrad men nu vet jag inte längre... 
    Alltså, vi är ju alla olika. Men oj, hade jag varit din kille skulle jag njutit som ett litet barn på julafton... Att du blir så kåt av mig, liksom... hur kan man inte gilla det? Wow, det bultar till direkt när jag läser dina beskrivningar av din våthet...
Svar på tråden jag blir jättevåt