• Anonym

jag blir jättevåt

Vad kan man göra så man inte blir jättevåt?
    jag har nyligen träffat en man som jag i princip bara behöver titta på så plaskar det.
    jag gillar bondage oxå. Nu har jag blivit lite orolig för om jag t.ex blir bunden ståendes med benen brett isär o han smeker mig o så, sen bara droppar o droppar det.
    han har sagt att jag har ovanligt lätt att bli kåt och jag skäms lite för det.

är det ok behöva torka sig i sexakten? känns som att det skulle kanske bli avtändad o behöva torka sig hela tiden. 
    nån där ute som känner igen sig, vad gör ni åt saken? 

• Svar på tråden jag blir jättevåt
  • Tom Araya
    Binary skrev 2012-01-27 15:04:31 följande:
    Latexlakan är billiga och bra så slipper man oroa sig
    ...oroa sig för att halka av istället. Skrattande
  • Anonym
    Binary skrev 2012-01-27 15:04:31 följande:
    Latexlakan är billiga och bra så slipper man oroa sig
    det låter härligt =)
  • HasseA

Jag tror de flesta män gillar att kvinnan blir våt. Det är ju (som redan sagts) ett fysiskt bevis på att kvinnan gillar det som sker, och jag tror de flesta helt enkelt blir upphetsade av det.

Min Anna sprutar en del, så vi har alltid plastfrotté plus en bad-handduk under oss. 

• Anonym

Jag är likadan, blir sjöblöt när jag börjar tänka stygga tankar Häromdagen frågade jag min man om han kommit redan när vi hade sex för han hade fullt med vitt sekret på snorren men det visade sig vara mitt, hehe.

• figurehead

Som sagt, den för blöta musen finns inte.

Det är ju jäkligt tändande att se och känna att tjejen är plaskvåt.

• Anonym

Men vad är det för män som inte gillar sånt? Det , om något, är väl ett kvitto på att tjejen faktiskt njuter och vill ha sex?! Sedan kan jag iofs tycka, för min EGEN del att blir man för våt så blir det mindre friktion och det liksom slirar där nere :P tycker även min sambo.

men iaf, sluta skämmas TS....du har inget att skämmas över!   

• Anonym (plaskit)

Hej!

Oroa dig inte, det är skitbra! Jag blir också jääääättevåt med min kille. Har inte blivit det med alla, men det bror ju på att man är så jäkla kåt. Det måste ju va upphetsande för killen att märka det.

Byt helt och hållet hur du ser på det. Se det som en skithäftig grej med dig... det är ju typ som att ha, jättestora bröst (om man gillar det) eller att man är otroligt bra på att suga... eller som att vara skitsnygg och sexig... ligger klart på samma nivå Glad 

Enjoy bara! 

• Anonym

Du gillar bondage säger du... Ja, det gör jag också, och jag älskar att min sambo får det att riktigt rinna till mellan benen på mig under sex (även icke-bondage). 

Den som blir bunden är ju undergiven oftast, jag är väl ombytlig men är till naturen undergiven. Jag älskar om det börjar droppa från mig, eller rinna nerför låren och min sambo kommenterar det hela med typ "Din underbara slyna, är du så kåt att det rinner ur dig?".

Men jag tror dock inte att det är ett så stort problem eller "avtändande" om du skulle vara tvungen att torka av dig lite under sexet. Du kan ju alltid ta upp det med honom, lite blygt och om situationen är rätt och berätta att du blir jätte våt och att du tycker det känns lite jobbigt. Agera som att det är genant och vänta på hans gensvar, jag tror ju dock att han skulle kunna tycka det är tändande - men alla är vi olika! 

Lycka till Ts!

• Binary
    Tom Araya skrev 2012-01-28 04:23:42 följande:
    ...oroa sig för att halka av istället. Skrattande
    Tips från coachen: latexlakan underst. vanliga lakan över. Inget halk, bara 1 lakan att tvätta :-P
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden jag blir jättevåt