• Anonym

jag blir jättevåt

Vad kan man göra så man inte blir jättevåt?
    jag har nyligen träffat en man som jag i princip bara behöver titta på så plaskar det.
    jag gillar bondage oxå. Nu har jag blivit lite orolig för om jag t.ex blir bunden ståendes med benen brett isär o han smeker mig o så, sen bara droppar o droppar det.
    han har sagt att jag har ovanligt lätt att bli kåt och jag skäms lite för det.

är det ok behöva torka sig i sexakten? känns som att det skulle kanske bli avtändad o behöva torka sig hela tiden. 
    nån där ute som känner igen sig, vad gör ni åt saken? 

• Svar på tråden jag blir jättevåt
  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2012-01-24 12:48:45 följande:
    ok tack för svar. 
    grejen är det att jag inte varit så här innan jag träffa honom, kanske nångång ibland med ex-pojkvänner. Men nu är det hela tiden, och jag vet inte riktigt vad han tänker när han bara behöver lägga sig bredvid mig och fittan är verkligen PLASKBLÖT alltså inte LIIITE
    Jag har sagt det förr och säger det igen. Det kan inte bli för blött. Det skall slaska när man knullar. Blir kåt av bara tanken på en fitta som är så blöt att det droppar när tjejen står bredbent.
  • Jonatan01
    Anonym skrev 2012-01-24 12:48:45 följande:
    ok tack för svar. 
    grejen är det att jag inte varit så här innan jag träffa honom, kanske nångång ibland med ex-pojkvänner. Men nu är det hela tiden, och jag vet inte riktigt vad han tänker när han bara behöver lägga sig bredvid mig och fittan är verkligen PLASKBLÖT alltså inte LIIITE
    Han kanske känner att han vill jobba på sina förspels -skills men jag är kåt på en minut och bara hoppar på honom :D han behöver inte ens börja.. stackarn

Igår kväll titta han på mig som om jag var en alien när han kände efter och det var vått över hela fittan, låren och bakåt rumpan.
    Först var han ju smickrad men nu vet jag inte längre... 
    Jag hoppas du fick något när han kännde efter och du var så blöt.
  • Smecker

*räcker över en handduk* Problem solved.. 

Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet.
  • Anonym

jag jag älskar ju o bli bunden i fotlederna bredbent. hoppas han gillar det. äsch han får väl vänja sig för fan :D

• Anonym
    Binary skrev 2012-01-24 01:33:20 följande:
    Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men jag finner det upphetsande att verkligen få ett fysiskt "bevis" på att min partner är upphetsad och njuter. Att det blir lite blött i sängen... vad gör väl det när det finns tvättmaskiner?
    nu känner jag mig lite säkrare :) 
    jag frågade faktiskt rakt ut om jag skulle försöka göra nåt åt saken men det tyckte han ABSOLUT inte :P 
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-01-25 22:21:08 följande:
    nu känner jag mig lite säkrare :) 
    jag frågade faktiskt rakt ut om jag skulle försöka göra nåt åt saken men det tyckte han ABSOLUT inte :P 
    Solig
  • Anonym (Atlanten)

Har samma "problem". Blir plaskblöt bara jag tittar på eller tänker(!) på min man. Eller om han tittar på mig! My god! Den blicken! Det är helt sjukt. Att det har gått så himla snabbt att bli blöt och att bli blöt har heller aldrig hänt mig i tidigare förhållanden. Härlig känsla! Min man älskar det och vi brukar skämta om att jag har halva Atlanten mellan benen! ;D Se fördelarna med det istället för att oroa dig, t ex att det är piece of cake att kunna spontansnabbisknulla mot hallväggen innan vi ska iväg nånstans eller mot diskbänken undertiden pastan kokar - no förspel needed för att komma in! ;) Och om blöta lakan är ett problem, se det som ett tecken på en jävligt skön stund och njuuut! :D

• Anonym
    Anonym (Atlanten) skrev 2012-01-25 23:19:08 följande:
    Har samma "problem". Blir plaskblöt bara jag tittar på eller tänker(!) på min man. Eller om han tittar på mig! My god! Den blicken! Det är helt sjukt. Att det har gått så himla snabbt att bli blöt och att bli så blöt har heller aldrig hänt mig i tidigare förhållanden. Härlig känsla! Min man älskar det och vi brukar skämta om att jag har halva Atlanten mellan benen! ;D Se fördelarna med det istället för att oroa dig, t ex att det är piece of cake att kunna spontansnabbisknulla mot hallväggen innan vi ska iväg nånstans eller mot diskbänken undertiden pastan kokar - no förspel needed för att komma in! ;) Och om blöta lakan är ett problem, se det som ett tecken på en jävligt skön stund och njuuut! :D
    ja jag ska försöka ställa om mig till det nya livet med våt fitta :)
Svar på tråden jag blir jättevåt