• Anonym

    Pojkvän med sned penis, svårt att få in den?

    Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 9 månader, och under denna tiden har vi aldrig haft missionären. Han vill alltid att jag ska rida honom, och jag har börjat tro att det har att göra med att hans penis är ganska sned. Tror han inte att han får in den om han är överst eller vad? Jag blir galen, för jag tycker väldigt mycket om just missionären... Vågar heller inte fråga honom för hans penis är ett känsligt ämne, så vad tycker ni annars att jag ska göra?

    Inga kommentarer som "fråga honom" eller "prata med honom", tack! 

    SNABBA SVAR TACK! Skrattande 

  • Svar på tråden Pojkvän med sned penis, svårt att få in den?
  • Anonym (oxå sned)

    Min är också sned åt ena hållet samt böjd neråt.
    Bakifrån samt framifrån där jag står på fötterna eller knäna är det som fungerar bäst.
    Henne sittande på har fungerat med vissa, andra inte.

  • Anonym (girly)

    De flesta penisar är sneda, mer eller mindre, och det är för att den ska träffa rätt i slidan, komma så nära livmodertappsöppningen som möjligt, som är lite lutad bakåt =)

  • siamesia

    Ja du...det är ju oerhört svårt för någon utomstående att spekulera kring varför din kille bara vill ha sex i en viss ställning.

    Du vill inte ha uppmaningar om att prata med din kille eller fråga honom, men vad har du tänkt dig då? Hur skulle problemet kunna få sin lösning på något annat sätt?

    Det här handlar ju om er två, inte bara dig, inte bara honom, och när man har en situation där två personer är inblandade är det ofta väldigt svårt för bara den ene att ensam gå in och lösa ett gemensamt problem helt utan den andres medverkan.

    Du funderar på om det kan vara så att din pojkvän är orolig att hans sneda penis ska göra det svårt för honom med andra ställningar- men har du något fog för att det verkligen skulle vara så? Har han sagt något om det, eller är detta i själva verket något som du själv kommit fram till? Kan det vara så att du själv i dina tankar försökt leta fram svaret på varför ni bara har sex i en ställning och funderat dig fram till att det skulle handla om att han är orolig för sin penis?

    En viktig grej i detta med att ha ett bra sexliv är att man har en bra kommunikation. Om man inte kan kommunicera med varandra kan det lätt leda till såna här situationer som du beskriver, där ni har kört fast i ett mönster som du i hemlighet är missnöjd med. Hur tror du din kille känner det?  Det kanske är så att han är helt nöjd med det sex ni har? Vet han ens om att du önskar att ni skulle variera ställningar? Han kanske till och med går runt och tror att det är du som bara vill ha sex i en ställning? Eller inte vågar föreslå något annat för att han inte vill skrämma dig eller verka "porrskadad" eller nåt (killar kan ha en massa nojor de med!)?

    Du får nog ta tjuren vid hornen ändå, och skapa en dialog mellan er kring hur ni ska ha det i ert sexliv. "Hans penis är ett känsligt ämne",  skriver du, men jag ser inget som tyder på att det existerar något verkligt problem med just penisen, så den kan du väl lämna utanför? Det här verkar handla om att du längtar efter variation, och det är väl inget konstigt eller "tabu" att ta upp med någon som du legat med i nio månader? Jag gissar att ni är rätt unga båda två, och jag har svårt att tänka mig att en ung kille skulle se det som något negativt att hans tjej vill testa nya saker!

    Du kan väl ta upp ämnet vid något neutralt tillfälle, alltså inte mitt under sexakten eller nåt, utan kanske när ni sitter och myser tillsammans och det är lite intim och förtrolig stämning. Berätta ärligt om att du är rädd att ta upp det här, eller att du är orolig att han ska ta illa upp eller hur du nu känner det, och är han en det minsta bra kille så är jag säker på att han kommer lyssna och vara beredd att göra vad som krävs för att ni ska lösa det här!

    När ni har förspel kan du väl också locka honom att vara ovanpå dig och visa honom att det känns skönt och att du gillar att känna hans tyngd och att det får dig att längta efter att han ska komma in i dig osv.

    Lycka tillGlad!

  • Anonym (87)

    Min sambo´s är oxå sne & han föredrar bakifrån då det ger han mest njutning men inte mig dock.
    Jag föredrar variationer av missionären men har svårt att njuta då han inte kommer in "rätt"
    & då den hela tiden hamnar snett & inte in, i all fart som gör så satans ont

    Hans otroliga känslighet gör d svårt med så vad är penetrerande njutning egentligen,

    Vilsen e vad man är!
     

  • läckerbit

    Annars skulle det också kunna ha att göra med att han är bekväm av sig? Det lär ju vara mindre jobbigt för honom att han ligger på rygg och du rider honom än missionären. Jag håller med Siamesia ovan, jag.

  • Anonym (Wille)

    Jag har också ganska sned k*k och min fru älskar missionären. Det har aldrig varit ett problem för oss; hon njuter av att jag är hyfsat grov i omkretsen och håller mig djupt inne i henne hela tiden (typ använder bara en tredjedel av längden i varje in / ut), man måste ju inte köra hela penis in och ut och hon får bättre stimulans av klitoris på kuppen när jag ligger mer i botten. Förstår inte problemet riktigt?

  • Anonym (erfaren kvinna)

    Jag förstår inte problemet.
    En tidigare älskare hade ganska så sned kuk. Men även om hans kuk var "stenhård" så var den lätt att böja inne vid roten. Det var bara att han eller jag riktade in den mot målet och när han väl hade kommit in så var det inga som helst problem.

    Men kanske TS menar att pojkvännens kuk är väldigt böjd? Inte att den är ganska rak och bara pekar åt ett håll utan att den har en kraftig böj?? Jag har även haft en älskare ganska böjd kuk, men det var inte heller några problem sedan han hade kommit in, vad jag minns så använde vi många olika ställningar utan problem. Men jag kanske inte har provat någon med extremt böjd kuk..? Kanske en väldigt stor och samtidigt väldigt böjd skulle vara ett problem? Men jag har då svårt att tänka mig det...

    Jag tror att han har någon "hang-up" (killar är ju oftast EXTREMT fixerade vid sina kukar..!), om du hjälper honom att komma över det så ska du se att det går fint även i missionären.
    Du måste "älska" hans kuk (den är ju ((bland)) det absolut viktigaste i hans liv!!), uppskatta och ge massor med beröm, beskriv för honom hur otroligt mycket du längtar efter att få känna hans starka/vackra/sexiga/farliga/läckra/manliga kuk i dig i missionären. Säg att du så blir tänd av att tänka/fantisera om det.
    Han kommer bli mallig som en tupp och sätta på dig i missionären som aldrig förr! (Säg inte hans "stora" kuk om du inte är säker på att han själv tycker att den är stor. Kukens storlek är det absolut känsligaste ämnat för en man, och väldigt få män är nöjda med sin storlek, detta alldeles oavsett vilka mått de har.)
    Hjälp honom att komma in i dig, åtminstone första gången, så att han inte känner någon osäkerhet och så att han känner att du är tänd/villig/glad att känna honom ovanpå dig i missionären.

    (Allmänt råd till alla tjejer/kvinnor: Om ni någonsin pratar storlek och han vill jämföra med dina tidigare partners så säg åtminstone att du tycker att han har helt perfekt storlek, att ingen av dina tidigare partners har haft större än honom, att han har den sexigaste/snyggaste kuken du har känt, eller åtminstone att du aldrig tidigare har tänt så mycket på en kuk som du gör på hans kuk. Följ detta råd så får ni tiofalt tillbaka.)

  • LauraPalmer

    Om den är böjd neråt så kan det bero på att strängen är för kort. Det går att åtgärda med ett mindre ingrepp.

Svar på tråden Pojkvän med sned penis, svårt att få in den?