• steffo trish

Badstol?

Hej!
    När jag surfade för ett tag sedan så kom jag in på en tysk barnsida där de säljer bl a en slags badstol. En stol man sätter i badkaret så att barnet kan sitta där när det badar. Vet någon vad det är för sida eller om den säljs någon annanstans?

• Svar på tråden Badstol?
  • Niike

Är det en sån med sugfötter på?

• Ankmor

Jag köpte en sådan till vår första dotter när hon var liten och den inhandlades på en babyaffär. De borde ha sådana nu också (det var 1996)

• Viktoria74

Finns på babyland. Var dock sparsam med olja i badet eftersom denna förstör gummifötterna. Jag hade en sån till min son men den höll inte till min dotter. Var annars kanon att ha en!

• norgesessan

vi har en vi har köpt i en babyaffär...jättebra!! sugfötterna fungerar inte i vårt badkar, men den foränklar badandet jättemycket....vi köpte den till stora sonen...minsta sonen är liite for liten ennu, han har provat den en gång när han skulle snabb duscha....duscha snabbt går bra, men inte sitta och bada, det får vänta några veckor till.....vårt badkar är målat forresten, inget med sugproppar fungerar där....inte badmatta engång, den bara flyter upp om man badar......fast man glider inte i det hällre.....jag badar med sonen forresten.....då är det lite svårt att lämna barnet, som det står att man inte får (självklart)

• luzorsus

man måste ju ha dem under uppsikt ändå...............känns som ett onödigt köp då man kan bada med dem i famnen........men smaken är som baken

• steffo trish

Oj, tack allihopa för de snabba svaren!

• norgesessan

när stora sonen var liten var det sambon som badade med honom...han tyckte det var jobbigt att bada med honom när han blev lite större..han fick ont i ryggen.......han tyckte om stolen....jag använte den när jag var utanför badkaret, men hadde då en hånd på den hela tiden....

Svar på tråden Badstol?