Mina tjejer på 20 och 21 flyttade hemifrån ungefär nått år efter småttingarna ankomst, jag har ju en 12 åring också så det finns många som säger, herregud... du har ju varit småbarnsmamma hela ditt liv!!!! hmmm tja... inte riktigt men ja kanske... mitt val. och ett val som jag är supernöjd med, nu blir det dock inga fler genom min kropp men barn kan komma på många sätt :o) , min man som fortf är hemma pappa på heltid, har inte barnen på dagis ännu, är ibland på öppen förskola, eller på lekparksturne i stan med cykelvagn, han upplever aldrig några problem med sin ålder han är 60 :o) dock en välbevarad sådan ska väl kanske till'ggas för r'ättvisams skull, men jag upplever nog det som att det finns iaf ganska många i min ålder med relativt små barn iaf typ 5-8, kanske inte i min mans ålder dock( om vi inte ska räkna kändisarna, men dom e kanske ett kapitel för sig) känner många gånger att man får stor respekt som äldre förälder , vår BVC tant däremot vet aldrig hur hon ska bete sig när vi kommer, hon hostar sig och harklar ungefär som hon tror att vi vet allt.... och min man han tar tacksamt emot all info för även om han har barn sen innan så är det länge sen, och han var aldrig hemma och var pappaledig en dag på den tiden.... och nu har han varit hemma i 3 år ... hmmm ja i mars blir det tre år sen äldsta tösen var ett halvår, minsann... vad tiden går....